2 yıl mezuna kaldım çalışmadım depresyondaydım 4 sene daha mezuna kalsam 9 saat çalışsam 0 dan temelim yok hemşirelik istiyorum?

Yapay zekaya sordum kesin kazanırsın bu 4 yılda dedi devlet üniversitesi istiyorum insanlar akrabalar dalga geçecek alay edecek kötü sözler edecek ailem çok baskı kuracak özellikle babam sonradan abilerim ama benim başka çarem yok okumak zorundayım
2 yıl mezuna kaldım çalışmadım depresyondaydım 4 sene daha mezuna kalsam 9 saat çalışsam 0 dan temelim yok hemşirelik istiyorum?
Cevapla