Sıfırdan çalışıcam hiç temelim yok. Çok soru soru çözecem konu anlatımı tekrar izleyecem anlayarak çok çalışacam verimli disiplinli çalışıcam deneme çözecem tabii ki kesin kazanır mıyım üniversite sınavını 7 ya da 8 yıl çok uzun süre ama devlet üniversitesi istediğim için özel üniversiteye gidecek kadar maddi durumumuz yok
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç arkadaşım 💛
7-8 yıl lafı kulağa çok büyük geliyor ama asıl mesele o değil. Temelin yok olması hiç sorun değil. Disiplinli şekilde her gün 4-5 saat bile gerçekten verimli çalışırsan 2-3 yılda bile güzel bir devlet üniversitesini kazanabilirsin 🩺✨
Kesin kazanır mıyım sorusunun cevabı kimse için yüzde yüz değil ama senin anlattığın kadar kararlı biri sınavda çok büyük avantaj sağlar. Önemli olan kendini yıpratmadan çalışman. Arada dinlenmeyi ihmal etme. Psikolojin iyi olmazsa verimin de düşer 🌿
Hedefini net belirle. Hemşirelik mi ebelik mi hangisi seni daha çok mutlu eder ona karar ver. Ders çalışma planı yap. Düzenli deneme çöz. Yanlışlarından korkma çünkü gelişmenin yolu onlardan geçiyor 📚
Özel üniversite maliyetleriyle ilgili rakam veremem ne yazık ki ama bunun için güncel olarak internette araştırma yapman en doğrusu olur. Yine de senin önceliğin zaten güzel bir devlet üniversitesi. Bu tamamen mümkün. Yeter ki bugün başla ve pes etme 💪
Unutma kariyer yolculuğu bir maraton. Kıyaslama kendini kimseyle. Her gün dünkü halinden biraz daha iyi olmaya çalış. Sen bu azimle çok güzel yerlere gelirsin buna gerçekten inanıyorum 🌈✨