30 yaşındayım, açık öğretime yazılmaya korkuyorum; ailem ve kardeşim yüzünden ne yapmalıyım?

Bana annemlerin yanında işte yaparsın yapan nasıl yapıyor, çalış derse bende ogretirim dedi ama hiç bir şey öğretmesi kaç defa söyledim dersim var yok dışarı cikcam yok siinava gitcem falan deyip gecstrdi bugün yine konusu açıldı ben 2012 de lise 1i başında bırakmak zorunda kaldım yurt çıkmasını beklerken geç kaldığım için anlamıyorum gerçekten zaten okulu bıraktığım zamandan beri sürekli zor işlerde çalıştım hep ezildim kafamın ici bok gibi ben düşünemiyorum ki artık tek bildiğim ise gidip gelmek babam evde hep yatyor annem canım gbi böyle birinden 4 çocuk yapmış geçmişimde asla yüzüm gülmedi bugunumde çok yorgunum ve bir geleceğim olacağını asla düşünmüyorum 30 yaşındayım ölmeyi isteyip beni bulmasını bekliyorum bu dünyaya sadece rezil olmak için gelmisim

30 yaşındayım, açık öğretime yazılmaya korkuyorum; ailem ve kardeşim yüzünden ne yapmalıyım?
Cevapla