Ailem mezuna kalmamı istemiyor ve bense bu konuda kararsızım ne yapmalıyım?

Bu yıl sayısal 138 bin yaptım bir kaç matematik öğretmenliği tutuyo ama ben hayatı boyunca biyoloji seven o kız oldum. Genetik mühendisliği istemiştim ama izin vermediler insanlar atanamıyor diye bende tamam dedim. Matematik öğretmenliğinde aslında biraz karar kilmıştım çünkü matematiği de seviyordum ama bir biyoloji kadar değildi. Sonra çok kafam karışti mezuna kalmak istedigimi soyledim bana eczacılığij ve dişin önünün kapandiğini mezuna kalcaksam tıp için kal dediler. Ve sürekli mezuna kalma konusunda fikrimi degistirmeyr calisiyorlar 80 bin yapsaydin bir sey demezdik diyorlar annem ben senin tıp kazanamicağini biliyorum senin öyle bir kapasiten yok dedi. Hayatım boyunca pişmanlık çekmek istemiyorum mezuna kalmak ya da gitmek konusunda çok kararsizim bana ne önerirsiniz?
Ailem mezuna kalmamı istemiyor ve bense bu konuda kararsızım ne yapmalıyım?
Cevapla