Ailem mezuna kalmamı istiyor ama ben mezuna kalmak istemiyorum ne yapmalıyım?

Bu yıl ilk senemdi yks sınavına girdim tahminlerime göre puan hesaplamadan da hesaplama yaptım 190-200 arası puanım oluyor yerleştirme puanı ise 240-250 ye kadar çıkıyor bu puanlarla baktım şehir dışında bazı illerde 2 yıllık bölümler geliyor bende şehir dışında okumak istiyorum gelirse babam bana eğer 4 yıllık iyi bir bölüm kazanmazsan mecburum seni tekrar seneye dershaneye gönderim diyor bende seneye mezuna kalmak ve dershaneye gitmek istemiyorum çünkü hem dershane fiyatları pahalı gelecek yıl daha pahalı olacak bizimde maddi durumumuz yok hemde kendimi geliştirmek için en azından şehir dışında bir yerde okusam farklı ortam olur diye diyorum derslerim de doğrusunu söylemek gerekirse pek iyi değil kazanırsam da ancak 2 yıllık üniversite kazanırım ailemin benden beklentileri yüksek. Ne yapmalıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Bana kalırsa ailemden gizli bile üniversite tercihleri yaparım
Ailem mezuna kalmamı istiyor ama ben mezuna kalmak istemiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla