30 yaşında üniversiteye gidiyorum ama ailem kötü. Okulu bırakıp çalışsam mı?

30 yaşındayım mesleğim olsun diye bu yaşta okula başladım ama ailem çok kötü.

Yaşlandıkça iyice çekilmez oldular. Babam zaten zor biri iyi biri sayılmaz annemde o naparsa onu yapıyo ikisi birden saldırıyorlar.

Ders saatleri çok uzun çalışma imkanım olmuyor zaten ev kiraları çok pahalı eve çıkamamki.

30 yaşında üniversiteye gidiyorum ama ailem kötü. Okulu bırakıp çalışsam mı?
Cevapla