Isyerlerımde ıstıkrar sağlayamıyorum bırkac ay çalışıp çıkıyorum neyden kaynaklı olabılır?

Zorluk gördüğüm zaman dıyelım mobbınge uğruyorum veya çalışma arkadaşlarım kötü veya daha başka sorunlar var mücadele etmek yerıne ısten çıkıyorum. sızce sorun neyden kaynaklı olabılır psıkologa gıtmelımıyım
Isyerlerımde ıstıkrar sağlayamıyorum bırkac ay çalışıp çıkıyorum neyden kaynaklı olabılır?
Cevapla