Sinir oluyorum ya hiç düzgün iş yok torpilsiz ne yapayım?

Odtü mezunuyum ayrıca 2 diplomam daha var İngilizcem anadilim gibi. Gayet zeki çalışkan yetenekli biriyim ama hiç düzgün iş bulamıyorum. Son çalıştığım yer 15 brüt verdi yolu da çok uzaktı zaten. Resmen 3 bin yola veriyordum yakıta. Ondan önceki yer de zorla 15 bin veriyordu. şu an işsizim geçen bi yerle görüştüm 18 istedim Satış pazarlama pozisyonuna adam çok dedi ben de kabul etmedim en fazla 16 veririm diyor. Şaka gibiler cidden.
Sinir oluyorum ya hiç düzgün iş yok torpilsiz ne yapayım?
Cevapla