Aylardır iş bulamıyorum, insanı delirten bu süreçte sorun bende mi sistemde mi?

Aylardır iş arama sürecindeyim ve yüzlerce cv gönderme, diplomalarımı sunma derken artık delirme noktasına yaklaştığımı hissediyorum. Sizce sorun gerçekten insanda mı, yoksa bu düzen mi insanı delirtiyor?

Aylardır iş bulamıyorum, insanı delirten bu süreçte sorun bende mi sistemde mi?
Aylardır iş bulamıyorum, insanı delirten bu süreçte sorun bende mi sistemde mi?
Cevapla