Bütün ay çalışıyorum ama paramı harcamaya kıyamıyorum. Bu normal mi?

Çalışmaya başladım market işi yapıyorum ve iş ağır. İlk 10 gün her akşam ağlayarak döndüm eve yeni yeni alışıyorum.

Neyse iki aydır maaşımı yatırdılar normalde almak istediğim şeyler de var ama paramı çekmek istemiyorum. Harcamak istemiyorum. Eğitimime saklıyorum. Kıyamıyorum yani sanki emeklerim çöpe gidecekmiş gibi.
bu durum normal mi?

Bütün ay çalışıyorum ama paramı harcamaya kıyamıyorum. Bu normal mi?
Cevapla