1,5 yıldır çalışıyorum, hiç birikimim yok. Aşırı para harcamanın önüne nasıl geçerim?

Ailem ile yaşıyorum zaten aldığım maaş 7 bin tl civarı ama hiç birikimim yok çok savurganim önüme bir kız çıksa evlenelim dese ben ne diyecem birikim nasıl olmalı?
1,5 yıldır çalışıyorum, hiç birikimim yok. Aşırı para harcamanın önüne nasıl geçerim?
Cevapla