Üniversiteden sonra tüm arkadaşlarım uzaklaştı, sorun bende mi onlarda mı 😕?

Üniversiteden mezun olduktan sonra en yakın dostlarım bile teker teker gitti en ufak sebebten instgramdan çıkardılar şu an sadece 2 arkadaşım var onlarında gitmeyeceği kesin değil valla ailem dışında kimse şeyimde değil artık sadece kendimi düşüncem yağmurlu havada susuz kalsalar su vermem kimseye

Üniversiteden sonra tüm arkadaşlarım uzaklaştı, sorun bende mi onlarda mı 😕?
Cevapla