10. sinifta liseyi bıraktım çok pişmanım zaman çok kötü geçiyor ne yapicamki ben hiç arkadaşım yok?

Arkadaşlar ben akılsızlık ettim 10. Sınıfta liseyi bıraktım şu an o kadar pişmanımki anlatamam herkes okula gidiyor ben boş boş duruyorum şu an Eskisi gibi okula gitmek için ustune para bile verirdim çok büyük akılsızlık ettim ya okulu çok özlüyorum annem babam ben ayriydi babam dul kadınla evlenip çocuk yaptı şu an o çocuk 4 yaşında kadının önceden de bir kizi vardi babam arayıp sormuyordu ilgilenmiyordu annemde bana patlayip baski yapıyordu bağırıp cagiriyordu benim 3 4 yasimdaki yaptığım hareketleri söylüyordu senin yüzünden ayrıldım diyordu 3 4 yaşındaki çocuk yuvami dağıtır çocuk yapmasaydin o zaman benim böyle diye diye psikolojimi bozdu okuldan ayrildim annemin baskısı yuzunden şu an çok pişmanım okulu çok özlüyorum keşke geri dönebilsem keşke zamanı geriye alabilme şansım olsa gerekirse hergun olula giderdim ya arkadaşım da yok zaten psikolojim bozuldu dayanamiyorum artik herkesin arkadaşı var benim yok artik okula gidenleri görünce kıskanır oldum keşke hiç birakmasaydim şimdi nasıl arkadaş yapicam ben nasıl okula yeniden gidicem nasil zamani geriye çeviricem bir yolu yokmu ya şu an çok ağlıyorum keşke hiç okulu birakmasaydim okusaydim eski okul günlerini çok özlüyorum artık ne yapabilirimki geri dönmenin bir yolu yokmu yatamıyorum sabaha kadar hiç yapabiliceğim iş bir şey yok kafamı vuruyorum artık çok pişman oldum ya keşke geri dönmenin Bir yolu olsa okulu çok özlüyorum çok büyük akılsızlık etmişim bazen diyorum ki gitsem ne mesleği yapicaktim boşa gidip gelicektim boşa okuyacaktim diyorum ama sonra kafami vuruyorum gerekirse boş gidip gelseydim de birakmasaydim şu an dersleri bilmiyorum çok eksiğim var ne yapicam ben hiç arkadaşım yok yalnızım çok sıkıcı geçiyor zaman ne yapicam ben bana destek olucak biriside yokki anneme geri okula gitmek istiyorum desem kafamı kirar okuldan ayrilip sanayiye araba yerine ve kuaföre gittim çok pişman oldum şu an işe gitmiyorum aslinda okul neymiş cennetmiş ayni ben ne yaptım ya geri dönmek istiyorum çok pişmanım çok ağliyorum
10. sinifta liseyi bıraktım çok pişmanım zaman çok kötü geçiyor ne yapicamki ben hiç arkadaşım yok?
Cevapla