Lise bitti hiç arkadaşım yok ne yapmalıyım?

Merhaba liseyi bittirdim mezunum ama beni diğer insanlar dan ayıran ilginç bir özelliğim var hiç arkadaşım yok sebebi henüz bilmiyorum işsizim çalışmakda istemiyorum lise mezunuyum işsizim sizce ne yapmalıyım gezicek dolaşıcak bir arkadaşım yok hiç arayan soranda yok bir insan bu kadarmı merak edilmez bu kadar mı toplumdan izole edilir lisede herkes instadan birbirini takip ediyor du mesela beni takip edende yoktu lise bitti hala arkadaşım yok benim durumumda olan var mı sizce neden yanlızım?

Lise bitti hiç arkadaşım yok ne yapmalıyım?
Cevapla