3 yıllık İşimden ayrılmak istiyorum patronuma ne diyebilirim. kendisi akrabam ve maddi olarak bana bugüne kadar çok desteği oldu?

3 yıllık işimden ayrılmak istiyorum fakat patronum akrabam ve bana maddi ve manevi olarak çok yardımcı oldu yaşımdan dolayı sigortam 3 ay önce başlatıldı ne diyebilirim nasıl ayrılabilirim?

3 yıllık İşimden ayrılmak istiyorum patronuma ne diyebilirim. kendisi akrabam ve maddi olarak bana bugüne kadar çok desteği oldu?
Cevapla