Daha huzurlu ve yüksek maaşlı bir firmada çalışmak için 10 aydır çalıştığım yerden nasıl ayrılırım, patronuma nasıl söylerim?

Patronum sürekli seni bırakmam, bu son işin hep bizimlesin diyor. Lütfen yardımcı olacak cevaplar verir misiniz?

Daha huzurlu ve yüksek maaşlı bir firmada çalışmak için 10 aydır çalıştığım yerden nasıl ayrılırım, patronuma nasıl söylerim?
Cevapla