Patronum bana sürekli yetersiz olduğumu söylüyor, ayrılmalı mıyım?

Satış elemanıyım, gelen müşterilere ve telefonlara bakıyorum 3 kişi çalışanız, diğerleri benden daha eski ve bunun avantajı olarak eski müşterilere sahipler yani devamlı onlardan alışveriş yapan müşterileri var. Bende 3 senedir çalışıyorum ve müşteri çevremi genişlettim. Aylık satış rakamlarım 700 bin TL ila 900 bin liraya kadar yükseldi. Diğer çalışanlardan genelde 100 bin ila 200 bin tl geride kalıyorum normal olarak. Ama bu rakamlar çok iyi rakamlar bakmayın böyle dediğime, bu iş yeri bir kaç sene önceye kadar yıllık yaptığı ciroyu sayemizde 1 ayda yapmaya başladı. Her neyse patron bana sürekli laf sokuyor, telefonları cevaplıyorsun satış yapamıyorsun, satış kaçırıyorsun, müşteri kaçırıyorsun, yapamıcaksan telefonlara bakma, dükkan zarar ediyor senin yüzünden vs. vs... bide bi başladımı konuşmaya 15dk homurdanıyor susmadan, la bi dur nefes al bari. Bunca lafına rağmen satışlarımı her seferinde daha çok arttırmaya başladım ama yok, o kadar aç gözlüki kazandırdığım parayı nereye harcıyor napıyor bilmiyorum ama yetmiyor adama. Aylık kasaya giren para 2 milyon civarı. Hala kazanamıyoruz diyor... bana yükleniyor. Bıktım artık çıksammı çıksam napcam pişman olurmuyum napcam ya

Patronum bana sürekli yetersiz olduğumu söylüyor, ayrılmalı mıyım?
Cevapla