AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
78Cevap
Namusunla şerefinle çalışıyorsun sonuçta ne diye utanacaksın ya.
Hayır değil keşke şimdi çoğu kişi temizlik personeli olarak atanmak istiyor
Burada sana morel verenlere bakma. Bu ülkede insanlar maaşlarına ve mesleklerine göre saygı ve değer görürler.
evet bunu da çok iyi biliyorum bu yüzden bi istemedim ama şunu da yapacağım devamlı işim olmayacak gibi. yükseltmeye bakacağım rütbemi
Rütbe derken hangi meslekte rütbe? Bu bile önemli.
Ya şöyle üni olursam açıktan okuyacağım ortaöğretim kpss sınavına gene giricem daha iyi iş olursa gidicem
Mantıklı. Hayırlısı olsun.
Hayır emeğinin karşılığı ile paranı hak edeceksin
Kendine bu işe mi layık goruyosun fabrika da falan çalış market te kasiyer ol pis Bi iş hedefin küçük
Şöyle söyleyeyim markette veya fabirkada canımı cikaricaklar ama buradaki kadar para vermeyecekler
Ayrıca ben bu işte hayatımın sonuna kadar kalmayacağım ki şimdiden bile başka işler gozestiyorum. Markette veya fabrikada koleden farkımız olmuyor en azından burada kendimize ait odamız oluyor tatil belli maaş belli hedefin küçük diyorsun ama dediğin yerler istediğim işten de kötü berbat
Ya şöyle yaşın çok küçük ben hastanede radyoloji çalışıyorum o bile bana ezik geliyor daha iyi isim olabilirdi her şey para değil sana vizyon katacak işin olmalı bence hiç bulaşma o ise
Vizyon sahibi bı iş için ya torpilin olucak ya da mükemmel bölüm bitiricem tıp gibi falan . Valla bunlarla uğraşamam seneye kpss den giricem gene zabıt katipliği, vb. İşlere bakmayı düşünüyorum
Kendi isin kendi cebin, iyi parada var. Birde 18 sin. Harbiden iyi is. Kendi parani kazanican ne guzel.
evet aslında o tarafı güzel beni üniversite okumam stres ediyordu ama açıktan okuyabilirmişim öyle yapıcam
nereye atınıyorsun ki. maaş iyiyse umursama zaten rütin işlerdir temizlik olsa kaç yazar taş taşımıcaksın ya
temizlik çok yorucumudur onu düşünüyorum. ben gençlik ve spor bakanlığından kyk yurtlarına atandım
Hayır ülkede bazı kesimler için hayatta kalmak iice zorlaştı Para için show yapanlar onun bunun altına yatanlar utansın biraz sen deyil
Hangi kuruma atandın poncik?
ben gençlik spor bakanlığına atandım ponçikkkk
Hehe
Çok tatlışsin ponçik 😆
Nasıl atandın peki
Kpss ile mi
evet kpss ile ortaöğretim kpssden
Ne güzel
Hangi şehir peki
İstanbul
Ailenin yanında isen rahat edersin ama kiraya çıkacağım dersen aldığın maaşın yarısı kiraya gider Zorlanırsın
Yolun açık olsun minik kuşum
Yaparken mutlu iseniz ve kendinizi bu işi yaparken değerli hissediyor. Bir şeylere değer katarak işinizi yapıyorsanız utanılacak bir şey değil. Motivasyonunuzu koruduğunuz sürece de yıpranmazsınız diye düşünüyorum.
Tabi değil, çalışmak valla güzel
çalışmak güzelde temizlikçi olarak çalışmak bilemiyorum ne kadar güzel
Hiçbir şey olmaz
Asla değil düzenli bir maaşın olacak hem ayrıca alnının teriyle yapacağın hepimizin sağlığı için olması gereken bir alanda işin olacak daha ne?
Niye utanılacak bişey olsun ki
Yasitlarim universite okuyorken ben temizlik yapacağım bu yüzden
Saçmalama ne utanması ne güzel bir şey çalış bir taraftan bir taraftan da üni eğitimine uğraş sonra ordan meslek değiştirebilirsin
aynen bende öyle düşündüm zaten bu iş kalıcı olmaz umarım gene yksye msüye kpss ye hazırlanıcam üniversite düşünüyorum
Oranı buranı açıp kendini pazarlamıyorsun ki utanasın
Hayır hem çalış hem oku. Yavaş yavaş yükselirsin.
Açıkçası bende öyle düşündüm ama bugün bile binalrabamiz ne yani basit bir temizlikçi mi olacaksın falan diyince bı çekiniyorum
Sen bakma onlara. Ben de çağrı merkezinde çalışmaya başladım. Ama parami vermediler. Sonra bu tecrübem sayesinde daha iyi işler buldum. şu an daha iyisini buldum mesela. Birden yukselemezsin. Yavaş yavaş olur.
Evet bir yerden başlamak da gerekiyordu
Sen de mi benim gibi yurttan hizmetli olarak atandın?
Evet bu gençlik spor merkezinden sende. oradan
Yok milli eğitimdeyim
Hayırlı olsun Allah utandırmasın 🌹🤎
Hangi şehirdesin?
Ben İstanbul'a atandım sen
Sakarya
Yardım lazım olursa her zaman buradayım
Çok teşekkür ederim 💖 sağolun
Çıkayım mı?
Tamam 😊 teşekkürler
ah canım ne utanması sen emeğinle oaza kazanıyorsun gurur duy ve hepsinin isteyip de alamayacağı şartlarda hem de. bence kendinle gurur duymalısın
Ya açıkçası çok ihtiyacım da yoktu ama genede kendimi güvence altına almak istedim ve yasitlarim universite okuyorken ben temizlik yapacağım bu biraz zor geliyor
bence zor gelmesin onlar okudukları bölümü bitirdikten sonra kpss çalışmaya gelecekler sen çoktan çalışıyor bu çalışma hayatına alışmış birikimli ve donanımlı olacaksın bunu unutma
Ya zaten temizlikte kalmayı düşünmüyorum 2026 da kpssye girip başka şeyler de deniyicen
ne güzel işte o zamana kadar para da kazanmış olursun bence çok güzel umarım vazgeçmezsin 🫶🏼
Yani karar verdim galiba gideceğim vazgecmiyicem gibi
25 yaşına gelmiş elinde diplomalarıyla evinde yıllarca oturan bir çok tanıdığım var 😁
Bu cevap yeterli olur umarım 😄
Orası da öyle ama cevremdekilerde buradakilere bile bak sen kendini bu mesleğe mi layık gördün diyorlar kafam karışık gidip gitmemekte
Etraf okuyan işsiz dolu. Sen emeğinle çalışıp para kazanacaksın. Bu utanılacak bişey değil. Aksine emeğinle, alın terinle para kazanmaktan gurur duymalısın
Kötü yoldaki işleri yapsaydın utanılacak olurdu.
Utanılacak bir şey yok hatta genç yaşta bir iş bulman çok güzel
Asla bacım.
Temizlik çok değerli bir meslek asla utanma. Temizlikciler olmasa etraf çok pis olur ve hasta olurdu mesleğine her daim kıymet vermeni öneririm çünkü gerçekten çok değerli bir meslek
*Hasta olurdu insanlar
kendin o işi düşük gördüğün için bence utanılacak bir şey mi diye soruyorsun ama hayır utanılacak bir şey değil ama ben çalışmam
evet işte mesela sizlerde böyle diyorsunuz ama sorsak birçoğunuz çalışmazsınız bu yüzden çekincem çevremdekiler çok baskı yapıyor sen temizliğe mi kaldın git üni oku falan diyorlar
Yanlış anlama daha ne olsun onu olamayan milyon insan insan kıymetini bil derim yani işin iyi değil çok iyi
ya normalde insanalrın takan biri değilim ama çevremdekiler ihtiyacın mı var neden açgözlülük yapıyosun bi temizliğe mi kaldın git üniversite oku falan deyince ben böyle çekindim
Hee anladım onlar saçma insanlar yaa
HASTANEDE temizlikçi olarak atanmak cok istiyordum olmadi halam hemşiredi diyordu mesailerle baya iyi aliyorlarmiş
ben hastanede değilim kyk yurdu galiba birde bizim maaşlar hastanedekilere göre daha yüksek miş galiba öyle dediler yanlış bilgi olmasın genede
universitede tanidiğim bir temizlikçi abi vardi bana diyordu ben haftada 3 gün tek gidiyorum uni daha iyi
gerçekten mi ama ben bunun öyle olacağını sanmıyorum haftada gün gideriz
yok adam acik acik dedi. normalde hep gitmem lazim ama calisanlar yatiyor full 10 yillik kadroluydu
ayy keşke öyle olsa çünkü ben aynı zmanda ders çalışıcam çok rahat olur hem dersimi kolay çalırım hemde işimi yaparım. bence ben hergn giderim gibi istanbuldayım çünkü ve denetlerler ya
küçük sehirde rahat ama büyük şehirde zor bu dediğim
Evet bu yüzden de kararsızım
vala bilmiyorum senin için hayilrisi olsn
Temızlıkcı atanmak bıle bır gurur artık oda yok kardesım yılardır beklıyor hala atanmadı boş gezıyor yılardır
evet bu şartlarda bi yandan şanslı bi yandan şanssız olduğumu düşünüyorum
Şanslı oldugun konu işe girmen şansız olduğun işe Temızlıkcı olarak girmen
Evet onu diyorum zaten bu yüzden kararsızım
Bu devırde kararsız kalma mecburuz çalışmaya unamasın ben para için odun ve yük tasıyrum
Neden utanılacak bir şey olsun, sıyrılın şu düşüncelerden, kendi ekonomik özgürlüğünüzün keyfini çıkarın.
Ya daha küçüğüm ya ve o kadar da ihtiyacim yok devlet işi gitmemmin tek sebebi o yaşıtlarım üniversite okurken ben temizlik yapıcam bu da biraz geriyo beni
Çalışırken üniversite oku sende, yaşıtların iş ararken sen hayata çoktan atılmış olacaksın.
orası da doğru
Hayır kendi paranı kazanmak neden ayıp olsun asıl utanilacak şey başkasına muhtaç olmak anne baban bile olsa
kasiyer vs olsan daha iyi bence
Ya orası daha yorucu ya istemedim birde maaşlar daha düşük
Saçma sapan konuşma, işin ayıbı olmaz
Hayır görevde yükselme var
Yo ekmeğini kazanıyorsun kötü bişey değil bu.
Değil, kazancı iyi iş
Niye utanılacak bir şey olsun?
Yoooo ne alaka atanda daha ne istiyon
Ataniyosun bide onlar utansın jyjsj
Çalışmak neden utanılacak bir şey olsun
Çalışmanın ayıbı yoktur.
Hayır ekmek parası utanılacak bir iş değil
Utanılacak birsey yok
Keşke bende öyle atansam asla utanma
Sizin karşınıza daha iyi işler çıkması dileğimle...
Amin
Keşke bende atansam
daha iyileri nasip olur umarın size de
çok isterdim
işin olması önemli
Biraz
evet gerçekten insan çekiniyor
Nasıl oluyo onun işe giriş süreci atanma mı var?
Şöyle lise kppsden sınava giriyorsun başvuru yapıyorsun ataniyorsun daha sonra kadro geliyor ama ben o kadar beklemiyicem bu işi geçici düşünüyorum
Ya temizlikcilik için de mi kpss yeter artık ya
Gerçektende öyle
Nasıl atsniyosun ki anlatsana bı sınava mi girdin daha küçüksün de anlamadım
Annem yönlendirdi ben 17 yaşında kpss ortaöğretim sınavına girdim birçok kişi 17 yaşında giriyor 18 yaşıma gireli 3 ay oldu bu işe başvuru yaptım atandım
Ben de önlisans mezunuyum yapabilir miyim ki tercih
Bu seferki sadece ortaöğretim için geçerliydi önlisanstan kpssye girdiysen başka işler oluyor başvuru yapabilirsin onlara
Denedim evet ortaogretimmis. Ben onlisanstan tıbbi laboratuvar okudum ama hangi bölümleri tercih edebilirim bilmiyorum
Has onları detaylı bilmiyorum. Bu sene alım yok mi tıbbi laboratuvar alanından alım vardi diye gördüm yanlış da olabilir
Kendi bölümüm hariç bölüm secebiliyomuyum bu atamalarda felan peki
Onu bı araştır istersen ama yanlış bilgi vermek istemem ama ben gidebulirsin diye biliyorum
kuzum olarak atansaydın bu utanç
Nekadar alıyorsun bende atanmak istiyorum
şöyle ben 50 bin diye biliyorum genede biraz daha araştırıcam
E hadi ilk işin hayırlı olsun kuzum
çok teşekkür ederim
Ne güzel iş valla nasıl oldu nerde
Şansım benimle geldi 73 puan ile atandım İstanbul'a
Ne puanı temizlik için sınav mi var
Kpss sınavı ortaöğretim bu ülkede temizlikçi için bile sınav var
Nasıl sınav
Nasıl oldu bende denemek istiyorum
Normal kpss sınavı
Yaa ne güzel hayırlı olsun bende görmek istedim nasıl basvuru
Başvurumu ben değil dayım iyi biliyo bu işleri o yaptı
Hayırlı olsun adına sevindim kamuda devlet de çalışman çok iyi
Böyle devam
evet
Kime ne
Hayır tabiki
Asla değil
Devlete sırtını dayada nasıl dayarsan daya
Hayır tabiki de insan ekmeği için utanmamali 🙏
haır hiç utanma
Torpille atandıysan utanılacak bir durum
Torpil olmadan anan babana vermez bu zamanda ne utanacak varsa kullan yoksa mal mal beklersin
Çok şükür torpil falan değildi şansım ile atandım
Nereye
gençlik ve spor bakanlığı atadı