9 ayTemizlikçi değil yardımcı personel ya da temizlik personeli bu bir 18 yaşında bu meslekte 28 de belki de istediğin konumda olursun bu işe başladın açılan ilk kapı bu oldu diye hayatının sonuna kadar bu işi yapcaksın diye bişi yok her şey senin elinde utanacak bişi yok evimizde temizlik yapıyoruz lavabo yıkıyoruz bu işe başla bi bakalım mutlu değilsen çabayla istediğin konuma gelmeye çalışırsın. Yeni işin hayırlı olsun umarım her şey gönlünce olur utanma sıkılma paranı kazanmaya ve kendin için çabalamaya bak 🌸✨
03 Yorumla
Soran9 ayçok teşekkür ederim evet bu işte devamlı kalmayı düşünmüyorum ileride konum değiştiririm sağolunnnn
- 9 ay
Ve açıktan da olsa oku memur olmanın yolları dene rica ederim tatlım hayırlı olsun tekrardan
Soran9 aytabii deneyeceğim. 🥰🤎
En İyi Cevaplar
Millet cidden kıt zekalı fabrikaya gir kasiyer ol falan demişler. Atanmışsın mis gibi utanılacak hiçbir şey yok. Şartların maaşın çoğu özel sektörden çook daha iyi olacak. Yükselme imkanın geçiş şansında var. Enayi gibi market kasiyerlik gibi öneri yapanlara sadece gülüyorum. Hayatları boyunca üç kuruş para kazanıp ayakta en az 8 saat çalışıp atanmış bir meslek grubuna laf edecek insanları sakın kaale alma. Onlar anca patronu zengin eder kölelik hoşlarına gidiyor. Umarım başarılı olursun mis gibi devlet çalışanısın sefasını sürmeye bak.
02 Yorumla
Soran9 ayAyy tamam hadi güzel iş değil derler anlarım ama fabrika diyo kasiyer diyo bimdeki cakisanlarin canını çıkarıyorlar fabrikada çalışan teyzem vardı fabrika kadını sağlığını sömürdu mahvetti
Emeğimizle, onurunuzla çalıştığınız hicbir meslekte utanılacak bir şey yoktur. Insanlara aldırış etmeyin. Yolunuz açık olsun. Inşallah Allah daha güzel kapılar acar size.
92 Yorumla
Soran9 ayÇok teşekkür ederim
9 ayHiç de utanılacak bir şey değil herkesin karakter olarak da pis Bi şekilde yaşadığı bir dünyada senin temizlikçi olarak atanman gurur verici.
03 Yorumla
Soran9 ayya herkes belkide çok güzel üniversitelerden mezun olucak ama ben temizlik yapıcam derdim bu
- 9 ay
EİC için teşekkür ederim canım 🖤
Soran9 ayne demk
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
Gizli Üye(30-35)9 ayBöyle düşünen kafasız insanlar yüzünden değerli ve gerekli meslekler yok olduğu gibi bu sorunlarla uğraşmak zorunda kalıyoruz. Çöpcü diye aşağılanan meslek sayesinde sokakların temiz kimse olmak istemese pislikten geçilmez. Temizlikçilikte böyle hatta geçenlerde bazı kimselerin çoban aradığını Adam kıtlığından dolayı 200.000 veya üzeri teklif yapmak zorunda kalıpda yinede sürü güdecek birini bulamadıklarını bile duymuştum bi haberde Tarım ve Hayvancılığın bitişine giden süreç. Çok zeki ve Akıllı insanlarımızın mesleğe göre düşürüp alçatma anlayışları ilerde başlarına ciddi sıkıntı doğuracağınında değil Ayyy bune çöpcümüsün sen ayyy sende tesisatcımısın yani millete ameliliğe giden boru döşmecesi felan gibi ve Temizlik yapan kadını hor görme aşağılamada çoban diye kızın altından heykel görüp layık değil diye vermeyen aileler felan Anlayın işte sonuçta kimse bu meslekleri yapmak istemiyor. Tamam da herkes yapmasa düşeceğimiz durumun farkındamısınız. Tesisatcı olmasa neyi tamir edeceksin çöpcü olmasa sokağını kim temizleyecek Temizlikci olmasa b, ok götüren evin nasıl düzene girecek. Toplumun b, ok kafası ve algısı özelliklede ileri görüşünün bir sonucu Sen bu insanlara bakma
40 YorumlaÇalışmak utanılacak bir şey değil, başkalarını yük olmak yerine kendi başına zor bir iş yaparak hayatta kalıyorsun, asla utanılacak bir şey değil, gurur duyulacak bir şey.
Zamanla kendini geliştir, hangi şehirdesin bilmiyorum ama mesela bazı belediyelerin ücretsiz eğitimleri oluyor, mesela yapay zeka eğitimi, yazılım eğitimi gibi, eğer merakın varsa ve bulunduğun yerde bu tip kurslar varsa pyton yazılım dili ve yapay zeka kurslarına git, kendini yeterince geliştirirsen iyi işler bulursun.
11 Yorumla
Soran9 ayya zaten devamlı düşünmüyorum iben gene önüme gelen sınava giricem rütbemi yükseltmeye çalışacağım açıktan da olsa ünişversite okumayı düşünüyorum buna bağlanıp kalmayacağım ya
9 ayİnsanların bakış açısı hiç önemli değil. Ayrıca utanılacak bir şey hiç değil. İnsanların her insan kendi kapasitesinin imkanları kadar düşünür. Kapasite düşüklüğü yaşayan insanlardan uzak durursan. Temizlikçi olsanda amir olsanda saygınlığın olur. Düşük kapasitede insanlardan uzak durmaz ve onlara takılırsan genel müdür olsanda takılır düşer kaybolursun. Daha hayat yolunun başındasın. İlerlemek istersen bu günkü görevini önemli bir fırsat olarak değerlendirebilirsin. Dersen ki bu kadarı bana yeter. O zaman kişilik ve vizyon sahibi biri olarak yoluna devam eder onurunla şerefinle hayatına devam edersin. İnsana çelme takmak isteyen çok olur. İnsanların negatif söylemlerine sakın aldırma tebrik ederim.
15 Yorumla
Soran9 ayya şöyle ben bu işi devamlı düşünmüyorum dediğin gibi daha gencim gene üniversitede okumak istiyorum kpss ye giricem 2026 da gene her türlü şeyi deneyeceğim. insanalra çok aldırış eden biri de değildim ama bu işte çok kötü yorumlar alınca çekindim. teşekkür ederim
- 9 ay
Dediğin gibi ilerlemek istersen senin için çok çok güzel olur. Kötü yorumlara aldırış etme, bu gün kötü yorum yapanlar senin ayağına çelme takmak isteyenler. Çalışarak ilerlemenin eğitimine devam etmenin avantajını herkes bilemez
Soran9 ayUmarım dediğiniz gibi olur ve ben pişman olmam
- 9 ay
Sen gayret edersen söylediğiklerimden çok daha iyi durumlarda olursun. 😉😊
- 9 ay
Mutlu başarılı güzel bir yaşam dilerim senin için.
- Eğitim & Kariyer konusunda 351 cevap paylaştı.
9 ayHayır, temizlikçi olarak atanmak utanılacak bir şey değildir. Aksine, 18 yaşında devlet kadrosuna girip kendi ayaklarının üzerinde durman büyük bir başarı ve gurur kaynağıdır. İnsanlar her zaman konuşur. Ne yaparsan yap, bir kısmı eleştirir, bir kısmı takdir eder. Ama unutma: Kendi hayatını, başkalarının dar görüşlerine göre yaşamamalısın. Alın teriyle kazanılan her iş onurludur.
32 Yorumla
Soran9 ayÇok teşekkür ederim sizin gibilerin yorumları güç veriyor ve gitme isteğimi arttırıyor
- 9 ay
tekrardan tebrik ediyorum
Eğitim & Kariyer konusunda 346 cevap paylaştı. İnsanların bakışını düşünürsen hayatta hiçbir zaman arzuladığın hedeflere ulaşamazsın. Farkında değilsin, şu an harika bir döneme adım atıyorsun... Niye? Dersen hemen herkeste teori var ama kimsede pratik yok!
Emin ol o pratik senin hayat görüşünü değiştirecek. Herkes Güle aşık. Ne zaman tomurcuklandı? Ne zorluklarla büyüdü de açtı kimse bilmiyor. Ama sen bunu bileceksin, öğreneceksin12 Yorumla
Soran9 ayŞunu okurken gerçekten o kadar etkileşim ki çok teşekkür ederim 💖
9 ayUtanılacak bir şey değil bende özelde çalışıyorum tamam temizlik personelinden üst mertebe gibi gözükebilirim ama hastanın sabah o açlık ağız kokusunu ben çekiyorum ya da soğan yiyip geliyor ayının biri benim suratıma üflüyor ne kadar midem bulansa ve arkasından küfür etsem de böyle iğrençliklere maruz kalabiliyoruz zaman zaman boş ver kimseye aldırma bu ülkede herkes atanmak devletin bir koluna baglanmak istiyor
12 Yorumla
Soran9 ayne iş yapıyorsunuz. merak ettim de
- 9 ay
Göz polikliniğinde teknisyenim
İlk önce şu ne dedi bu ne der diye kimsenin senin hayatını yönlendirmesine izin verme ! Ülke içinde bir çok kişi bu iş için başvuru yaptı nasip seninmiş bunda utanılacak bir şey yok işini yapıp hakettiğin parayı alacaksın hizmet sektörü bu okusan ünv bir bölümü o işi yapabileceğinin hiç bir garantisi yok
11 Yorumla
Soran9 ayEvet bu da doğru
- Eğitim & Kariyer konusunda 439 cevap paylaştı.
9 ayÇalışmanın, emek harcamanın utanılacak hiç bir yanı olamaz... Aksine çabalamayan, ailesine ve topluma dert olan bireyler kapladıkları yer için utanmalıdır...
İş hayatından başarılar dilerim...
22 Yorumla
Soran9 ayÇok teşekkür ederim
- 9 ay
Reca
Kalbin iyi olsun, aklın düzgün olsun ruhun muhteşem olsun ne iş yaptığının bir önemli ol, her işte stres oluyor, önemli olan zihnini kullanarak stresin üstesinden nasıl geldiğin. İleride evlenirsem asla eşimin mesleğine bakmam, bulaşıkçı olsun, temizlikçi hiç farketmez
10 Yorumla
9 ayBirçok insan parasını bu meslekten kazanıyor belediye işçileri de var bu Utanılacak bir şey değil Bu bir meslek para kazanıyorsunuz ev geçindiriyorsunuz... daha yüksek itibarlı işlerde çalışınca adam mı olunuyor :) kimse kimseye para üzerinden yüksekten bakmasın, önce insan sonra adam olsun.
10 Yorumla
9 ayValla hiçte utanılacak bir şey değilkeşke bende temizlikçi olarak ya da kaloriferci olarak atansam :) Nasıl yaptın. İnsanlar ile uğraşmak eşyalar ve çöpler ile uğraşmaktan daha kolay. Rakip yok, rekabet yok. Kafan rahat çalışırsın. Alın teri bu boş ver utanılacak o kadar çirkin olaylar ve insanlar var ki memleket de
10 YorumlaÇalışmanın ayıbı olmaz. Helal para her zaman bereketlidir. Bakarsın şef olursun, müdür olursun daha iyi yerlere gelirsin. Zaten çalışma hayatı hep en dipten başlar.
11 Yorumla
Soran9 ayBende ileride yükseltmek istiyorum tabii kalıcı olmak istemiyorum
Aslaaaa diğer kadınlar gibi hazıra konmuyorsun ellerinden öpülcek bir kızsın ki ben bile öperim ellerinden birtanem ❤️🌷😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚
11 Yorumla
Soran9 ayÇokkkk teşekkür ederim
- Eğitim & Kariyer konusunda 1,3b cevap paylaştı.
9 ayBir noktaya kadar dişini sıkıp boş zamanlarında finansal okur yazarlığını geliştirip paranı buna göre ürünlere dağıtıp pasif gelirlerini artırmak.
Bunun sonucunda da emlak ürünleri alarak kira gelirlerine kısa sürede erişmek.
Ondan sonrası istersen artık istifa bile edebilirsin işleyişi öğrendiğin için.11 Yorumla
Soran9 aybu konulardan çok analmıyorum ama şu kadarını söyleyeyim bu işi devmlı düşünmüyorum dediğin gibi bi süre sonra istifa edip başka şeylere yönelirim
9 ayNerede nasil yapacagin onemli. Hastaneyse sikinti olabilir. Git atanacagin yere oradaki baska calisanlarla konus ogren nedir ne degildir. Ilk basladigin gun surpriz olmasin.
Hastanede normalde temizlikcinin isi olmayan ölü yikama, lavman, hastayi ameliayta hazirlamak icin traşlama, altini alma, yikama vb isleri temizlikcilere yaptiriyorlarmis hatta bir yerde okudum, kadavra olarak kullanilacagi zaman kesme isini yaptirdiklari temizlikci varmis. Bunlarin hicbiri temizlikcinin isi degil ama yaptiriyolarmis.
Sen ogren.
Haftasonu olan, tatilleri olan, maasi asgari ustu bi isse cok iyi. Kalan zamanlarda sinava calisabilir, kursa gidebilirsin. Yasin cok genc, yarismalara katilabilirsin, her seyi yapabilirsin
07 Yorumla
Soran9 ayKyk yurdun da olacağım
- 9 ay
Vardiyasi ne? En azindan temiz yerde olacaksin ayrica bu iyi.
Soran9 ayben vardiya sistemi yok diye biliyorum gene araştırıcaz çünkü varidya sistemi olursa ailem beni yollamaz bazıları gece falan eve dönüyor ya korkarlar
- 9 ay
Ben baktim nette, normalde memurun calisma saati 9-17 imis, ama yuet yonetim memurlarininki dahanuzunmus, kendi yerine guvenlik ya da temizlik birakiyolar mi bunu onceden gidip atanacagin yere ogren. Yasinkn kiymetini bil bak her seyi yapabilirsin kalan zamanlarda, ailende de ne maddi sorun olursa olsun parani verme kendine altin yap, ailen yetiskin ve tecrubeli kendileri halletsinler. Sen de biriktirdigin parayla ozel ders filan al sadece okul bazli dusunme ne yapabilirsin gonullu staj filan kovala
Soran9 ayçalışma saatimiz 8 saat hafta sonları 2 gün tatil maaş 50 bin civarı. şöyle ben biraz memleketimden çıkmak istedim o yüzden ailemin yanında olmayacağım ama tabii elimden geldiğince birikim yapacağım ingilizce kursu düşündüm zaten dil öğrenmeyi çok seviyorum açıktan da bi bölüm okumak istiyorum tabii zman ne göstericek bilemiyorum
- 9 ay
Ingilizceyi internetten ogrenmeye calis. olmazsa o zaman kursa gidersin parayi olabildigince biriktir arastir et yarismalari gonullu stajlari kovala
Soran9 ayyani kendimi ilerletmek için elimden geleni yapıcam
Gizli Üye(36-45)9 aySakın öyle saçma sapan şeyler düşünme, bir bayan olarak atanmak çok önemli. İlerde masa başına geçersin merak etme, ancak önce 2 yıllık oku diplomanı al. Sonra onu 4’e tamamla😊😊 belki sana hiç temizlik bile yaptırmaya bilirler 😊😊
18 Yorumla
Soran9 ayMasa başına gecebiliyoruz öyle mi
Cevap sahibi9 ayEğer hizmetliysen. Üni mezunu ve kadroya geçtikten sonra yıl şartına bağlı görevde yükselse ile önce memur, sonra şef ve en Sona da müdür olabilirsin.. bu arada hangi kurumdasın
Soran9 ayBeni gençlik ve Spor bakanlığı atadı kyk yurdudnfa görevli olacağım
Cevap sahibi9 ayStatün 4b sözleşmeli hizmetli ve maaşın 50.000 çivarı değil mi?
Cevap sahibi9 ay6 ıncı maddenin b bendine bak
7 inci maddenin “ı” “k” “L” bendine bak
Memur, VHKİ, bilgisayar işletmeni
Lise mezunu ve 5 yıl şartı var.
Bence açıl öğretimden önce 2 yıllık oku diplomanı al ve onu 4’e tamamla
Bilgisayar sertifikası al
Vhki ve bilgisayar işletmemi ol 5 yıl içinde
Soran9 ayevet maaş dediğin gibi. ama anlamadım bu dediklerini yani bu işe gitmeden 2 yıllık falan mı okuyayım bunu mu diyon
Cevap sahibi9 ayAçıköğretim den 2 yıllık bir bölüm oku
Sonra onu 4’e tamamla
9 aysacmalama harika sen Şu an isci kadrosuna girceksin sanırım en asagı 60 binden fazla maas alıcaksın delımısın millet memur oluyo o parayı aalmıyo
14 Yorumla
Soran9 aygaliba ben 50 bin tl alacağım
- 9 ay
olsun yeni girdiysen toplu is sözlesmesini kacırdın ama ikramiye tediyelerinde olur özelden yaz bilgin yoksa vereyim yanlıs anlama sadece bilgi vericem eger isteren
Soran9 ayevet aslında işi tatillerini maaşını çok iyi bilmiyorum bilgi alamam gerekiyor size istek atarım şimdi
- 9 ay
peki
Eğitim & Kariyer konusunda 723 cevap paylaştı. İşe başla bir yandan üniversite okuyup yükselmeye bak.
Utanılacak bir şey değil bu arada.
12 Yorumla
Soran9 ayevet zaten üniversite okuyacağım gene sınavlara girerim kpssye msü ye yksye hepsine
Gizli Üye(25-29)9 aylise KPSS mi? bu bi başlangıç olamkla birlşkte çok iyi bi üniversitede okuyan arkadaşım bu işi yapıyor ve o kadar iyi kazanıyorlar ki mezun olamadı para tatlı gelince kjsjd şöyle düşün bu bi başlangıç ve geçişler yapabiliyorsun kadro alınca vs.. sakın olumsuz kısımlara odaklanma insanlar her şeyi yermeye hazır. helal kazanmanın utanacak bi şeyi yok, burayı geçiş olarak kullan
16 Yorumla
Soran9 ayEvvwt lise kppsden girdik ya eğer bu işi kabul edersem artık insanlara kulağımı tikayacagim beni yerenelre tatile gidip fotoğraf Aticam 😁 bir de sen maaşlarıni falan detaylı biliyor musun
Cevap sahibi9 aykulaklarını evet tıka fakat tatile gidip fotoğraf atacağım kafasına da girme baksana sadece onları takıyorsun sen sadece kendini tak. yılı tamamlayıp kadro alınca filan bayağı memur maaşı alıyorsun
Soran9 ayevet maaş olayı iyi biz öğretmenlerden 7 bin falan eksik alıyoruz galiba. ama kadroyu bekler miyim bilmem geçici olaak düşünüyorum bu işi
Cevap sahibi9 aymerak etme paranın tadını alınca daha iyisini bulana kadar ondan vazgeçemezsin
Soran9 ayherkes öyle diyo hadi bakalım nasıl bir şey miş bu paranın tadııı
Cevap sahibi9 ayişte öyle bi şey.. :))
Eğitim & Kariyer konusunda 371 cevap paylaştı. Asla değil. Alnının teriyle yaptığın her meslek helal ve güzeldir. Tebrik ediyorum.
14 Yorumla
Soran9 ayÇok teşekkür ederim 💖
Soran9 ayTam vazgecicem sizin gibilerin sözleri güç veriyor iyi ki varsınız 💖
9 ayÇalıṣmak ASLA utanılacak birṣey değildir. Para alıyorsun sonunda niye utanasın? Insanlar only fans açıyor, tiktokda g. öt sallıyor para kazanıyor ve yüzleri bile kızarmıyor sen niye utanıyorsun?
10 YorumlaAlnının teriyle çalış niye utanıyorsun hayret Bir şey
11 Yorumla
Soran9 ayYaşım daha küçük ve açıkçası o kadar da ihtiyacim yok sadece devlet işi o yüzden gidiyorum
Gizli Üye(25-29)9 ayBen olsam gurur duyardım... Dışarda * olmadığı için kızıma sevgim gururum coşardı. Dışarda dolu * hepsi işsiz sevgili parası yiyip sevgili evinde muz yiyip sonra iskender sipariş ettiren.
14 Yorumla
Soran9 ayYa tabii öyle olmaktan iyidir ama benim yasitlarim universite okuyorken ben temizlik yapacağım bu biraz geriyo
Cevap sahibi9 ayÜnüversite okumuyucaklar ki... doktorlaruk hukuk vs. gibi bölümler hariç işsizler... Aynı senin gibi hizmet sektörüne gircekler... Öncesin de işte sevgili evlerin de kalıcak bu arkadaşlar sevişicekler erkeklere ısmarlatıp gününü gün etmeye çabalıyıcaklar günün sonunda diplomayı alıp hizmet sekötüründe 8-10 saat çalışıcaklar.
Soran9 ayya iş hayatına erken atılmam güzel zaten geçici olarak düşünüyorum dediğin gibi tıp hariç bi bölümün önü açık değil hatta hukukun da artık önü açık değil.
Cevap sahibi9 aymesele okumak değil yani sevişmeye gidiyor erkekler kızlar... Sevgili bulmaya.
9 ayAsla utanılacak bisey değil alin teriyle kazanılan her iş çok değerlidir ayrıca seni tebrik ediyorum bu genç yaşında kendi ayaklarının üstünde durman çok güzel bisey
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayBence değil ama üniversiteye hazırlanıp güzel bir bölüm okursan daha fazla imkanım olur, gene sen bilirsin.
11 Yorumla
Soran9 ayya tabii ama bu sene yksye girdim adam akıllı bi puan alamadım ya bu sene de alamazsam.
Gizli Üye(25-29)9 ayNeden utanılacak bir şey olsun, helalinle paranı kasanıyorsun bu önemli
210 Yorumla
Cevap sahibi9 ayOkulu naptın ve nerede çalışıyorsun
Soran9 ayBen aslında mezuna kalicsktim gelmez dedim başvurdum geldi seneye aciktwn okumayı düşünüyorum gençlik ve Spor bakanlığından atandım
Cevap sahibi9 ayHmm ne güzel, nasıl kazandın bu işi yani ortaöğretim kpss ile mi ve hangi şehirdesin, işin zor mu bu arada
Soran9 ayya ben aslında maaş hariç bir şey bilmiyorum işi daha görmedim kabul edip etmemekte kararsızım. evet ben ortaöğretim kpss ile atandım
Cevap sahibi9 ayMemursun böyle düşün devlet işi iyidir özele göre yani ben olsam girer çalışırım
Soran9 ayya zaten şöyle düşündüm gidersem orada ingilizce kursuna falan gitmeyi düşünüyorum. açıktan da üniverste okurum ha bunlardan bir şey elde edemezsem bile kpss 2026 sınavına birdaha girer daha iyi bir iş zabıt katipliği, gardiyanlık vs işler düşünürüm
Cevap sahibi9 ayEvet olur tabi, hangi şehirdesin
Soran9 ayİstanbul'dayım oraya atandım
Cevap sahibi9 ayHangi şehirdesin normalde, bende İstanbul ve kalacak yer veriyorlar mı
Cevap sahibi9 ayCevap vermedin merak ettim
9 ay18 yaşında devlet kadrosuna girmisşin, bunda utanılacak ne var? Saçma sapan triplere girme iş iştir. Hayırlı olsun.
10 YorumlaHiç bir meslek utanılacak sıkılacak bi meslek değildir. Her meslek alın teri gerektirir sonuçta.
10 Yorumla
9 ayAtanıyorsun her şekilde memursun aldığın maaşa bak insanları takma o tarz seni aşağı gören bir insan seninle olmasın daha iyi
10 Yorumla
9 ayOnurunla, şerefinle çalıştıktan sonra hiçbir meslek utanılacak değildir. Hiçbir zaman işinden mesleğinden utanma. Allah işini gücünü rast getirsin, bol kazançlar nasip etsin. 🙏
12 Yorumla
Soran9 ayçok teşekkür ederim
- 9 ay
Rica ederim 😊
9 ayAsla utanılacak bir şey değil. Kendi ayaklarının üzerinde durup emeğinle çalıştığın hiçbir işten utanma.
10 Yorumla
9 ayÜlkeyi soyup soğana çevirenler, torpille atananlar, mecliste oturup koltuklarda uyuyup 230 bin lira maaş alanlar utanmıyor da sen niye utanacaksın?
12 Yorumla
Soran9 aydemii ya ben bu bakış açısı ile bakamadım
- 9 ay
Tabi ya. Böyle bir gerçeklik var. O yüzden hiç utanma bu konuda.
Atanmak derken? Devlet memuru olarak mı? Maaşın ne kadar olacak?
Çalışmak utanılacak şey değil tabi ki... yukarıdakileri meraktan sordum
22 Yorumla
Soran9 ayYa şöyle şu anda atandım öğretmenler ile aynı haklara sahibiz 4b sözleşmeliyim sonra kadroya geçicem maaş 50 binmiş
9 ayGünümüzde artık işsizlik hat safhada üniversite mezunları bile zincir marketlerde kasiyerlik yapıyorlar bir çoğu bu tarz bir şeyi duysa geçmek ister. Ayrıca haftada iki gün tatil yılda 40 gün yıllık izin var. Özel sektörde ise 16 gün yıllık izin var birde rahat bir yere düştün mü çok iyi olur senin için. Devlet in verdiği imkanlardan da güzelce faydalanirsin sigortan aksamaz düzenli ödenir bir çok avantajı var askeri ücretin iki katı maaş daha ne olsun
04 Yorumla
Soran9 ayevet bunuda düşünüyorum üniversite okuyacağım ama sonunda işsiz bi şekilde kalamak ta var hem rütbe yükseltmeyi süşünüyorum
- 9 ay
Yks eşit ağırlık 13. sü olan kız bile iki asgari ücretli iş bulamıyorum diyor durum çok kötü senin işin iyi gerçekten
- 9 ay
Üni okumak boş kız 13. olmuş Sabancıda okumuş ama iki asgari ücreti çok görüyorlar
Soran9 ay@DanoneGünlükSut evet onu bende gördüm izledim videoyu bende böyle şeyler görünce hani şimdilik hangi iş olursa gideyim diyorum
Eğitim & Kariyer konusunda 637 cevap paylaştı. Niye utanılacak olsun sonuçta memur oluyorsun çoğu temizlikçiden iyi şartların olur sigortan yüksekten yatar maaşın yüksek olur sırtın yere gelmez ne güzel işte boş ver insanları.
07 Yorumla
Soran9 ayYaş küçük ya mesela benim yasitlarim universite okuyorken ben temizlik yapacağım
- 9 ay
Üniversite okumak marifet mi yoksa devlet memuru olmak mı? Yıllarını üniversiteye verip a101 e kasiyer olan kızlarda var. Sen hayatını kurtarıyorsun ona bak. Alacağın para göreceğin avantaj üniversite okuyupta cebinde 1 kuruş parası olmayan kızlardan 50 kat daha iyi olacak.
Soran9 ayBöyle diyince benim işe gdesim daha da artıyor daha 10 dakika önce gitmiyicem diyordum ama galiba gidicem
- 9 ay
O üniversiteli kızlar daha rimel makyaj için babalarından para alamıyorlar. Sen her şeyi alabileceksin istediğin ne varsa.
- 9 ay
Millet devlet memuru olmak için para döküyor sen ne güzel atanmışsın artık paran konuşur.
Soran9 ayAma temizlik
- 9 ay
Çöpçü de olsan maaşı devletten alacaksın. Sen ne iş yaparsan yap devletten maaş alıyorsan çoğu meslekten daha iyi şartların olur. Üniversite okuyup a101 de kasiyer olmaktan çok çok daha iyidir. İşini yap evine gel. Ha ilerde arkadaşların olur temizlikçiyim demeye utanabilirsin ama devlet memuru olarak temizlikçiyim dersen onlar düşünsün.
Emek verip para kazanmak neden utanılacak bir şey olsun milletin hakkını yiyenler utansın
10 Yorumla
9 ayİşin ve paran var en azından buda iyi bişey ben hiç bi bohh iş bulamıyom
10 Yorumla
9 ayÇalışmak alının teri İle kazanıyorsan sorun değil
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayNereye atandigina bagli bence gayet şanslısın bende cop tesisine gorerken bu duyguya kapilmostim somdi orada dozer oparetoru oldum 80 bin maas haftada 40 saat çoğu memurdan iyiyim
10 Yorumla
9 ayHayır tabiki alnının teriyle çalışıyorsun, aksine gurur duymalısın
10 YorumlaEn az50bini alırsın atandiysan... insan WC bile temizler.. asgari ücret 20bin özelde... ne utanması yaa
143 Yorumla
Soran9 aymaaşlar 50 bin civarı evet.
Soran9 ayaaa nerden anladın ya eğer detaylı biliyorsan bi konuşabilirmiyiz aklımda birkaç soru varda emin olamıyorum
Soran9 ayKusura bakmayın dün gece girmedim uygulamaya öncelikle maaşlar ne kadar ve tatil günleri hangileri iş çok yorucu mu
- 9 ay
Memura zam vardi. en az 45di önceki.. şu an 50,55olmustur... orada söylerler pas pas hergun atmazsin,, birde iş dağılımı olur., hepsini tek başına yaptirmazlar,, alisirsan seversin işi çünkü parası iyi... haftada 2gün iznin olacak.. sen 657devlet memuruna bağlı 4/b li olacaksin... bankacı da aynı sende aynisin.. sadece göreviniz farklı
Soran9 ay50-55 iyi maaş nede olsa temşzlik daha fazla beklenemsi saçma olur evet bu arada benden iyi biliyon haaa haftada 2 gün izin de iyiymiş ya çok teşekkür ederimmmm bir de vardiya sistemi var mı
Soran9 ayVardiya konusunu çö, sen kafanda otracak bazı şeyler karar verecem araştıriyirum
Soran9 ayBenimki sabah oluyo galiba
Soran9 ayİstanbul a atandım
Soran9 ayYa benim şansım vurdu dediğim gibi o erkekler 77 ile kapattı kadinlar 73 ile zaten benim puanimda 73 dün çok düşük almıştım
Soran9 ayEveet erkeklerini yüksek kapatmıştı
Soran9 ayYa gerçekten mi çok iyi olur ya bazı planlarım vardı
Soran9 ayNe dedim kızdın hrmennnnnn 😁
Soran9 ayYa bende öyle düşündüm yok begenemezlik yapmıyorum haddim değil bu işe mecbur olan onca insan var bunu da çok iyi biliyorum sadece ben hiç cakismadim istedim ailem izin vermedi birazda. Egoist büyüdüm hiçbir şeyi beğenmeyen saçma bi kafa yapım vardı bu işe o yüzden soğuk baktım yoksa mantıklı düşününce gidilecek iş
Soran9 ayÇok teşekkür ederim siz de aklımdaki soruları giderdiniz minnettarım 🍀
Soran9 ayYok asla gucenmedim. Aksine sorularıma çok güzel yanıt verdiniz insanların fikrini almak gerek bazen çünkü ben dar açımdan çıkıp bakamıyorum hemşirelik okumak istiyordum ama şunu dediker 4 yıl oku 1 yılda kpss ye çalışıcam belki atabirsin atanamazdan özelde çalışıcan canını cikaricaklar ve asla karşılığını alamazsin. Bu tarz soylemelerden dolayı üniversite bitmek dedmk mükemmel bi işin olacağı anlamına gelmiyor bende bu yolari deniyorum işte
Soran9 ayİşte bende böyle düşünüyorum ya inen azindsn ehliyetimi alırim bı tatile giderim kafamı dağıtirim ve İstanbul'a atanıyorum gez ek için mükemmel bir yer bu yüzden gitmek istiyorum
Soran9 ayOlur benim için ben istek atıyorum şimdi
- Eğitim & Kariyer konusunda 435 cevap paylaştı.
9 ayEleştirenler utansın siz emeğinizi ortaya koyuyorsunuz yolunuz açık olsun
10 Yorumla Eğitim & Kariyer konusunda 629 cevap paylaştı. Emeğinle alın teriyle para kazanıyorsun bunda utanılacak bir şey yok
10 YorumlaHelalinden parasını kazananın utanacak birşeyi yoktur
10 Yorumla
9 ayAblam.. ellerinden öperim senin. Ne utananiyosun
Senin gibi kız mı kaldı. Gurur duy kendinle.10 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 373 cevap paylaştı. deli misin, ekmek parası, eli öpülecek kadınsın.
10 Yorumla
9 ayHayır yok. Alnının teriyle kazanılacak birşeyden neden utanasın
10 Yorumla
9 ayburada itibarsız bir iş olmadığını söyleyenlerin temizlikçi olacağını ve bundan hiç utanmayacağını hiç sanmıyorum.
03 Yorumla
Soran9 aynasıl yani anlayamadım
- 9 ay
Herkes itibarsız bir şey değil demiş ama kendileri itibarsız görür temizlikçi olmak istemezler bundan bahsediyorum
Soran9 aytabii burada diyipte olsa gitmeyenler olacaktır tercih meselesi ben sadece çekincemi belli ettim insanların fikirlerini merak ettim
9 ayDeğil, ülkeye her şey lazım, işin ayıbı olmaz.
Cahilliğimi mazur gör, atandım diyosun, hangi kurum nasıl atadı?
04 Yorumla
Soran9 aycahillik olur mu estağfirullah. aslında benimki biraz şanstı ben kpss ortaöğretim ile atandım çok düşük bi puan aldım 73 du puanım. ben İstanbul'a çok tercih olmaz dedim oryaa verdim gerçekten de olmadı en düşük kapatan İstanbul oldu ve ben de atandım. gençlik ve spor bakanlığı alım açtı kyk yurtlarında yapıcam işimi
- 9 ay
Hm, değişik , hayırlı olsun.
"Temizlik personeli" diye bi kadro var yani, doğru mu anladım?
Soran9 aydestek personeli diye geçiyor sanırım
- 9 ay
Hm. anladım.
Hayırklı olsun. Down olma. Bi çok kişi benzer durumda.
Utanılacak bir şey değil ama yaş itibariyle daha sana değer katacak bir iş bulabilirsin ilerde. Bir süre para biriktirir calisirsin olmadi
04 Yorumla
Soran9 ayYa şöyle zaten uzun süreli düşünmüyorum. Gene sınavlarına çalışıcam bu iş şimdilik bbenim için
Soran9 aygeçici düşünüyorum bakalım daha yaşım erken hayat ne gösterir bilemem
Gizli Üye(18-24)9 ayÇalıştığım yerde tam 5 kişiyle denk geldim bu yaz, yeni atanmışlar 4 tanesi 18 yaşında biri daha büyüktü. Hiç sorun olmadı, gayet iyiydi iletişimimiz. Neyinden utanılıyor ki çalıştığınız yerde herkesin ihtiyaç duyduğu bir görevdesiniz
016 Yorumla
Soran9 ayÖyle ama yasitkairm üniversite okuyor ben temizlik yapıyorum bilmiyorum ya
Cevap sahibi9 ayOnurlu biçimde kazanıyorsunuz ben bir sakınca görmüyorum ama eğer okumak da istiyorsanız ben açıktan okumanızı tavsiye ederim üniversiteye gidecek durumunuz yoksa. Eğer varsa vakit kaldıkça sınava hazırlanıp önümüzdeki yıl girebilirsiniz
Soran9 ayAslinda benim işe o kadar ihtiyacım yoktu sadece kendimi garantiye almak istedim gelemz dedim tercih verdim gidip ditmemekte kararsızım. Gidersem mecburen hem iş hem dersler beraber gidecek
Cevap sahibi9 ayOkurken çalışan çok fazla kişi var tabi sizin yoğunluğunuzu bilmiyorum ama birlikte idare edebilirsiniz. Bölüm nedir
Soran9 ayDaha üniversiteye gitmedim bile bu yıl işin geleceğinden haberim yoktu tercih yaomadim istediğim bölüm gelmiyor diye işte o sıkıntı hem iş hem yks ye nasıl çalışıcam
Cevap sahibi9 ayDediğim gibi açıktan okuyabilirsin ya da biraz kendini zorlaman gerekecek. Hangi günler çalışacağın ya da kaç saat olacağı belli mi? Gittiğin yerin yoğunluğuna göre orada da çalışabilirsin
Soran9 ayYa zaten devlet memuru hafta sonları var saat 8 akşam 5 mesai binigken arası oluyor galiba öyle
Cevap sahibi9 ayHafta sonunu çok iyi değerlendirmen lazım mesaiye de tyt sosyal gibi basit branş denemeleri veya testleri götürebilirsin ya da geometri gibi dikkat gerektirmeyen derslerden, müsait oldukça çözersin. akşam da enerjin olursa biraz dinlenip yatana kadar çalışırsın.
Soran9 ayYa eğer işi kabul edersem mecburen öyle yapıcam hayatım boyunca temizlikçi olamam zaten daha başı hem 2026 kpss de birdaha deneyip infaz koruma, zabıt katipliği vs şeyler de denemek istiyorum
Cevap sahibi9 ayİşe ihtiyacım yok demişsiniz ya maddi kaygınız yoksa full yks ya da kpssye çalışabilirsiniz aslında
Soran9 ayEvet işe girmeyip bunalari da yapabilirim ama şunu da düşünüyorum ya üniversite okuyup 4 yıl sonra boş kalırsam benim tek umudum açıkçası kpss de
Cevap sahibi9 ayÜni biraz hangi alanda olacağınıza bağlı, kpss'de de ne yapmak istiyorsunuz emin olmanız lazım. Seveceğiniz işin ne olduğuna bağlı
Soran9 ayBenim hep hayalimde MSÜ haav harp vardı ama galiba artık olmayacak gibinzaten çok az kaldı sınava. Yks de ise ya ebelik ya hemşirelik. Kpss de infaz koruma, zabıt katipliği gibi şeyler isterdim
Cevap sahibi9 ayÇok az dediğiniz neredeyse bir yıl, msü de marttaydı yanlış hatırlamıyorsam. Yaş geçmeden bir deneyin derim, askeriyede yaş sınırı var çünkü. Ebelik hemşirelik de geleceği hep olacak meslekler, atanma nasıl bilmiylrum ama özelde de pek çok iş var kliniklerde de. Kpssdeki branşlar hakkında detaylı bilgim yok geliri, iş durumu vs. bilmeden yorum yapmayayım.
Soran9 ayYok Şubat 'ın sonuda msu bu sene şansımi deneyeceğim elbette. Dediğim gibi hemşirelik ebelik falan onlardada kpss ile ugrasacagim için şimdilik benim için önemlileri MSÜ ve kpss
Cevap sahibi9 ayAnladım ama hemşirelik ve ebelik puanı da iyidir, msü için de yks puanı lazım
9 ayEkmeğin utanması olmaz ayrıca kamuda çok rahat edersin hakların olur
117 Yorumla
Soran9 ayorası öyle ama temizlik
- 9 ay
Olsun bende kamudayim temizlikten görev de yükselme olur
Soran9 ayevet onu düşündüm zaten yükselme o biraz motive etti
- 9 ay
Kamuda iş bulmak zor bak çok iyi para alırsın kadrolu olursun
- 9 ay
Haftasonu tatilin olur giriş çıkış belli olur
- 9 ay
Ayrıca akşama kadar temizlik yok arkadaşlar gelip bizle oturuyor sana ait odan bile olur
Soran9 ayayy odam olursa çok iyi olur ders çalışırım daha rahat
- 9 ay
Temizlik görevlilerin odası oluyor
- 9 ay
Sabah bi yaparsın acil bise olursa yaparsın askam yaparsın yani akşama kadar ayakta diye bisey yok
Soran9 ayevet böyle rahat bi iş olursa hem para kazanıp hem de sınava çalışmak büyük avantajım olur
- 9 ay
Bence olumlu bak besmele çek başla Allah buyuktur
- 9 ay
Kamuda çalışmak iyidir saatlerin bellinolur oglen molada istedgin yere gt karışan olmaz
Soran9 aydaha zamnda var zaten iyi bir düşünücem
- 9 ay
Dusuncek bisey yok çok pişman olursun
- 9 ay
Git ve o işi al
Soran9 aybüyük ihtimalle gidicem hayırlısı bakalımmmm.
- 9 ay
Ins
utanılacak bir şey değil lakin senin hayatta nasıl tanınmak istediğin önemli
11 Yorumla
Soran9 ayhayatta tabii ki temizlikçi olarak tanınmak istenmiyorum ama bu ülkenin şartları beni buraya itiyor ve bunu sürekli iş olarak düşünmüyorum rütbemi yükselticem elimden geldiğince
9 ayAlin teriyle emekle calismak yapilan is her ne olursa olsun gurur duyulacak birseydir. Sahte diplomayla, baskasinin ayagini kaydirarak, torpille bir yerlere gelmek asil utanilacak seydir.
20 Yorumlahırsızlık yapanlar ülkeyi satanlar utansın temizlik yapanlar degil
01 Yorumla
Soran9 ayişte bu ülkede hırsızlık yapanlar ayakta alkışlanıp temizlik yapanalr aşşağılanıyor bu da bir gerçek
9 ayEn cok parayi sen kazanicaksin. Tavsiyem birkac yil calisip farkli bir meslege gecmen
03 Yorumla
Soran9 ayBende öyle düşündüm yani her önüme gelen sınava giricem mesleğimi degistiririim üni okuruk dedim ama ailemde zor dedi bilmiyorum
- 9 ay
Üni okumadan da meslek sahibi olabilirsin de sectigin meslege baglı tabii. Ailene bakma sen. Çalisirken yks'ye hazirlanirsin ya da kpssden düz memurluk denersin
Soran9 ayBennde bunları düşünüyorum aslında bakıcam artık teşekkür ederim 💖
9 ayMemur olmuşsun neyden utaniyorsun öğretmenin aldığı maaşın nerdeyse aynısını alacaksın
04 Yorumla
Soran9 ayYok biraz düşük alcwz
- 9 ay
Memur maaşı değil mi
- 9 ay
Memurken diğer memuriyetlere geçiş yapmak daha kolay
Soran9 ayMemur maaşı bende geçişi düşünüyorum
Gizli Üye(25-29)9 aySaçmalama. Yurtdışında maniken gibi kızlar temizlikçi çöpçü oluyor ne var burada? Ben onuruyla para kazanan insanlara saygı duyuyorum. Kötü yollarla para kazanmaktan iyidir
04 Yorumla- 9 ay
👏🏻👏🏻
Soran9 ayişte çevemdeki insanalrın bakış açısı kötü sen temizliğe mi kaldın neden açgözlülük yapıyorsun git üniversite oku falan diyolar ben gene de okuyacağım bu iş benim bütün hayatım olmayacak diyorum ama öyle moral bozuyorlar ki
Cevap sahibi9 ayHep temizlikçi kalmayacaksin ki daha da iyi yerlere geleceksin. Artık üniversite okumanın bir anlamı kalmadı Tıp fakültesi hariç. Heryer torpil oldu. Okuyanlar işsiz oturuyor atanamıyor. Sen şimdiden kendi paranı kazanıyorsun. Daha iyi yerlere geleceksin. Kendini geliştir dil öğren, para biriktir kurslara git
Soran9 aybende öyle düşündüm umarım planlarımı gerçekleştirebilirim
Gizli Üye(25-29)9 aySenin yerinde olmak isteyen milyonlarca üniversite mezunu genç var bu ülkede sorduğun soruya bak. Aylık en az 45-50 bin alacaksın dolu ikramiyen olacak utanılacak bir durum yok ortada ne güzel atanmışsın. Eğer utanıyorsanda çevrendeki kere destek personeliyim de
03 Yorumla
Soran9 ayYa benim arkadaşlarim üniversite okurken ben temizlik yapacağım bu yüzden
Cevap sahibi9 ayOkuyacaklar da ne olacak? Benim gibi işsiz kalacaklar. 1,5 senedir düzgün bir iş arıyorum. Eğer istiyorsan yine okursun atanmışsın ne güzel. Güzel bir lisans bölümü bitir alan değişikliği yap
Soran9 ayBende öyle düşünüyorum aslında hani üni okumak pek çözüm değil
Eğitim & Kariyer konusunda 614 cevap paylaştı. Memursun daha neee helalinden para ohh miss
01 Yorumla
Soran9 ayOrası da öyle de benim yasitlarim universite ve ben temizlikçi olucam bu yüzden çekinme sebebim
- Devamını Gör (75)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer