32 yaşında temizlikçi-bulasikci olmak utanılacak iş mi?

Bostayim diye ve şartları bir tik ii diye kabul ettim lüks bir restoranda 10-18 calisiom 01-12 arası temizlik bitiyor, 1_2 saat te bulasik falan.. sigorta var. Resmi tatiller çift ücret işyeri sessiz sakin yoğun olmayan bir yer 2_3 saat oturduğum bile oluyo. Mutfaktaki lere bakıyorum izliyorum falan belki ilerde yemekleri öğrenirim bende geçerim diye:

32 yaşında temizlikçi-bulasikci olmak utanılacak iş mi?
Cevapla