Zar zor iş buldum 1 ay eğitim aldım ama hic mutlu değilim ne yapacağım?

Çağrı merkezi işi. Temmuzun başından 27 sine kadar eğitim aldık. Sonra çağrıya gectik ama is zor karmakarışık ayrica cok stres oluyorum. Ama işten 2 ay dolmadan çıkarsam paramı kesiyorlar eğitim parası diye imza da attık buna. Ben yapabileceğimi sanmıyorum. Ağustos 15 te ilk maaş alacağım sonra sizce eylulun başına kadar sabredip çıkmalı mıyım
Zar zor iş buldum 1 ay eğitim aldım ama hic mutlu değilim ne yapacağım?
Cevapla