• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Okulu yeni bitirdim ama mesleğimi hiç sevmiyorum. Ne yapmalıyım?

IIѕтσиуII
IIѕтσиуII Takip Et
Xper 4 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
32
Yapay Zekaya Sor
Yeni bölüm okusam çok mu geç yav kafayı yicem
Güncellemeler
+1 yıl
Meslegim inşaat müh
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Okulu yeni bitirdim ama mesleğimi hiç sevmiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla
Sevgi Soruları Okul Soruları Bölüm Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Cimbicmemakinesi
    Cimbicmemakinesi Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 32%
    +1 yıl

    Kardeşim şu hiçbir şey için geç değildir diyen tiplere pek bakma dünyanın en boş lafıdır. İş ilanlarına bakarsan anlarsın çoğu şirket kendi şirket düzenine göre eleman yetiştiriyor genç eleman arıyor onu geçtim 3 yıl tecrübe istiyor ve genç istiyor. Özellikle mühendislik dalları böyle. Tıp okusan bunun uzmanlığı vs 10 yıla tekabül edecek çok geç hayata atılacaksın. Benim tavsiyem mesleğini sevmeye çalış. O 2.üniversite okuyorum hiçbir şey için geç değil diyen tiplerin zaten elinde meslek var kariyer planı gereği 2.üniversite okuyorlar.. Adam mühendis ama ilerde kendi işini kuracak işletme okuyor. Anladın mı? Sen yabancı dilini geliştir ve mesleğini sevmeye çalış. En realist tavsiye budur

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Besteler
    Besteler Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence işini bırakmadan sevdiğin işle ilgili bir bölüm okuyup bitir ve sevdiğini iş için mücadele et, 65 yaşına kadar sevmediğin bir işte çalışmak yerine sevdiğin işi zevkle yap ama dediğim gibi şu an ki işini bırakma. Çok zor bir süreç olacak ama insanoğlu neyi başaramamış ki?

    0
    3 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Tıp için tekrar hazırlanayım abi o zaman

      Yorumla
    • Besteler
      Besteler
      +1 yıl

      Hadi hayırlısı olsun, vazgeçme hayat mücadele edenler için mutluluk vericidir.

      Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Sağol abi

      Yorumla
  • berillanız
    berillanız Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 77%
    +1 yıl

    Öncelikle merhaba

    Okulunu okumama rağmen o mesleği sevmiyorsan ve bunu en başından düşünüyorsan biraz zamana birakmalisin mesleğin güzel taraflarina odaklan ama eğer bundan eminsen kesinlikle o işi derhal bırak çünkü mutsuz bir şekilde çalışırsan hayatın pekte mutlu sürmez onu. İçin kendine başka bir ilgim alanı bulmani tavsiye ederim

    0
    0 Yorumla
  • Hakikigurl
    Hakikigurl Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 87%
    +1 yıl

    Asla geç değil sakın canını sıkma ister elli yaşında ol okulun yaşı mı olurmuş? Hangi mesleği istiyorsan gönlüne yatan hangisiyse onun okulunu kazanmaya gayret et ve o bölümü oku inşallah çok güzel işler başaracaksın

    0
    1 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Aynen öyle teşekkürli ederim gaza getirdiginiz için😀

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

38

Cevap

20

Cevap

  • netesellineavuntu
    netesellineavuntu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Bro ben bölümümü beğenmeyince 4. Sınıfa geçerken yatay geçiş yaptım. O işte çalışmayı düşünmediğim için bitirmekle uğraşmadım bile. Eğer aklında şimdi okuyacağın bölümle iş yapmak varsa, okuyup çalışabileceksen ya da 3-4 sene sonra yaşına rağmen kolayca o bölümden iş bulabileceksen oku derim. Benimkisi eğitim fakültesi olduğundan hiç düşünmeden geçmiştim. 4 sene sonra atanmış olurum. Fakat özel sektörde işçi olucak olsam okumazdım heralde

    0
    1 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Tıp okucam reis
      Bölümüm inşaat müh staj alıyorum bitcek 4 aya

      Yorumla
  • Sssonsuzzz
    Sssonsuzzz Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 47%
    +1 yıl

    Ne okuduğunuzu bilmiyorum ama geç olduğunu düşünmüyorum bu sene 28 de bitirmiş olacağım ben de ikinci üniversitemi inşallah... bunun gönül rahatlığıyla söylüyorum geç olduğunu düşünmüyorum istiyorsanız okuyun...

    2
    5 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Mühendisim inşaat mühendisi

      Yorumla
    • Sssonsuzzz
      Sssonsuzzz
      +1 yıl

      Ne okumak istiyorsunuz... okuyup sevmediğinizi düşünüyorsunuz şu an belki ama çalışıp deneyimleyince hoşunuza da gidebilir.. bi denemeden karar vermeyin derim naçizane...

      Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Tıp istiyoeum ya oldum olası severim saglıgı

      Yorumla
    • Sssonsuzzz
      Sssonsuzzz
      +1 yıl

      Gönlünüzce olur umarım.. :) tıp istiyorsanız zaman kaybetmeyin...

      Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      İnşallah olur cocuklaktan beri isterdim

      Yorumla
  • Abazaprens
    Abazaprens Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 55%
    +1 yıl

    Okumanın yaşı yoktur. Genç adam
    Geç olsun güç olmasın.
    Sevmeyeceğin mesleği yaparak sadece para kazanmış olursun ama yapmış olduğun meslek her ne olursa olsun severek yaparsan kendini geliştirmiş olursun.

    0
    0 Yorumla
  • matthillda
    matthillda Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Ömür boyu sevmediğin mesleği yapıp mutsuz olmaktansa, bir kaç yıl geç kal ve sevdiğin mesleği yap derim ben.. Zaten mezun olmuşsun, şu anki mesleğinde de ilerlersin aynı zamanda istediğin bölümü de okuyabilirsin, duruma göre yön verirsin hayatına...

    0
    0 Yorumla
  • No1Princess
    No1Princess Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    oku nolcak bi kere geliyoruz dünyaya, benim de dil okumama rağmen sağlık okusam mı diye aklımda soru işaretleri kalmıyor değil, bölümü mü bitirip oraya başlasam bir şeyim eksilmez aksine kendime artı katarım

    0
    0 Yorumla
  • վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
    վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 931 cevap paylaştı.

    Sektör bitik. İyiydi diye vakti zamanında okuduk. Çöküşü mezun olduğum zamana denk geldi.
    En azından yapı denetimleri dene.

    0
    2 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Sevmiyorum ki bölümü

      Yorumla
    • վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
      վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
      +1 yıl

      İlgi alanın, sevdiğin alan neyse onun kursunu ve belgesini alabilirsin. İleride işine yarar.

      Yorumla
  • aimPediatrician
    aimPediatrician Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 60%
    +1 yıl

    Yazılım mühendisliği oku bence gelecekte güzel işlere imza atarsın umarım...
    Unutma hiç bir şey için geç değil.

    0
    6 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Zaten mühendisim gına geldi mühten

      Yorumla
    • aimPediatrician
      aimPediatrician
      +1 yıl

      O zaman kaldırımda otur öylece.

      Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Ne alaka iş yapmadıgımı kim söyledi

      Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Sevmiyorum dedim sadece

      Yorumla
    • aimPediatrician
      aimPediatrician
      +1 yıl

      Sadece dinle
      https://youtu.be/AVUQroYTsEs

      Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Bakalım artık

      Yorumla
  • mmmerve0
    mmmerve0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 74%
    +1 yıl

    26 yaşındayım yeniden üniversite ve farklı bölüm okuyorum 1. sınıf 2. döneme geçtim düşün ☺️ Hayatta hiç bi şey icin geç değildir

    0
    1 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      En güzeli bende yapcam bakalım

      Yorumla
  • biradetmehmet
    biradetmehmet Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 31%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 2b cevap paylaştı.

    Asla hiç birşey için geç değil bende ilk okulu sevemedim yine okudum hemde evlendikten sonra devam ettim hem çalışır hem okursun istersen insan isterse yapar

    0
    0 Yorumla
  • CailínFionn
    CailínFionn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 93%
    +1 yıl

    Sen bize hep kötü davranıyorsun biz senin seviyene düşmeyelim. sevdigin mesleğe yonel çare bu

    1
    5 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Kötü davranıyorsun derken

      Yorumla
    • CailínFionn
      CailínFionn
      +1 yıl

      Biliyorsun yaptığını ters cevaplar veriyorsun

      Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Kötü davranmak mı oluyor o

      Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      @diloşşş_000 sakin ol yav 😄

      Yorumla
    • CailínFionn
      CailínFionn
      +1 yıl

      Bunlar kanka olmuş ben araya girmeyeyim

      Yorumla
  • felsefianarşist
    felsefianarşist Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 74%
    +1 yıl

    35 yaşındayım ve veterinerlik okuma kararı aldım bu yıl 😀

    0
    4 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Maşallah 😄😂

      Yorumla
    • felsefianarşist
      felsefianarşist
      +1 yıl

      İlk üniversitemide 26 yaşında bitirdim

      Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Hangi bölümdü abi

      Yorumla
    • appa3
      appa3
      +1 yıl

      merhabalar bende bir bölüm bitirdim ama mutlu değilim veterinerlik istiyorum ama geç kalmış hissediyorum. siz veterinerlik okumaya başladınızmı

      Yorumla
  • xxbzfr
    xxbzfr Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 89%
    +1 yıl

    İnsan mutlu olacağı mesleği yapmalı işten çık ve mutlu olduğun işi yap işten kazanılan paradan ziyade mutluluğu ön planda tut kardeş

    0
    0 Yorumla
  • theıtır
    theıtır Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 85%
    +1 yıl

    Sevmediğin işin okulunu niye okudun bee ne iş yapıyorsun bari ona göre tavsiye verelimm

    0
    7 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Aile zoru

      Yorumla
    • theıtır
      theıtır
      +1 yıl

      Hımm ozaman hiç sevmiyorsan baştan hazırlan biraz sevebileceksen boşver

      Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Okul bitti okul stajdayım

      Yorumla
    • theıtır
      theıtır
      +1 yıl

      meslek ne

      Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      İnşaat mühendisiyim

      Yorumla
    • theıtır
      theıtır
      +1 yıl

      Mğhendislik bana hep sıkıcı gelmiştir babamda benim öğretmen olmamı istiyordu ama ben oyunculuğa hazırlanıyorum 😏

      Yorumla
    • black_ww
      black_ww
      +1 yıl

      Oyunculuğa nasil hazirlaniyorsunuz

      Yorumla
  • DialMForMurder
    DialMForMurder Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu ülkede herkes her şeye geç kalıyor zaten, s*ktir et istemiyorsan başka bir bölüm oku en azından istediğin şeyi yaptığın için geç kalırsın.

    0
    0 Yorumla
  • MutsuzBora
    MutsuzBora Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    sevmediğin bir mesleği yapma. gerekiyorsa tekrar oku veya açıktan oku.
    hiçbir zaman geç değil.

    1
    0 Yorumla
  • babilgüzeli
    babilgüzeli Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 92%
    +1 yıl

    Istediğin meslek için hiçbir zaman geç değildir. Kafana bir hedef köy ona yürü. Yolun açık olsun 🙂

    0
    0 Yorumla
  • losanane_
    losanane_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Kardeşim görüşlerde gördüm de İnşaat mühendisliğini ilk sende mi kazandın yoksa mezuna kaldın mı

    0
    0 Yorumla
  • busenisaaa
    busenisaaa Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    Merhaba
    Sevmediğin mesleği yapma hiçbirşey için geç değil yeniden okuyabilirsin

    0
    0 Yorumla
  • Akrep-Bir_Adam
    Akrep-Bir_Adam Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 456 cevap paylaştı.

    Okulu bitirdin ve iş bulabildiysen öp başına koy.
    Kimse işini sevmiyor ki. Herkes şikayetçi
    .

    0
    0 Yorumla
  • yefe06
    yefe06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 75%
    +1 yıl

    Yoo okuyabilirsin neden geç olsun ki her şey senin kararın

    0
    0 Yorumla
  • isimsizkulanicii
    isimsizkulanicii Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Seni çok iyi anlıyorum bende muhasebe bitirdim ama hiç sevemiyorum mesleğimi. Ve hayat sevmediğin işi yapmak için çok kısa. Ya yeniden oku ya da kurslara git. Sevdiğin ilgi duyduğun alanlara yönelmeye çalış.

    0
    4 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Tekrar hazırlanıcam

      Yorumla
    • GizliKullanıcı_1212
      GizliKullanıcı_1212
      +1 yıl

      Bende muhasebe okuyorum bende hiç sevemedim ne yapıcam bilmiyorum

      Yorumla
    • isimsizkulanicii
      isimsizkulanicii
      +1 yıl

      Kötü bir meslek değil ama sıkıcı bir alan yine de oku ama ilgi duyduğun alanlara da yönelmeyi dene bak ben çok pişman oldum..

      Yorumla
    • GizliKullanıcı_1212
      GizliKullanıcı_1212
      +1 yıl

      Valla ilgi duyduğum bir alan bile yok ki bu alanda kendimi geliştirmeye bakıcam artık girdim bir yola

      Yorumla
  • Biraz_Bazarov
    Biraz_Bazarov Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    İnsan her şeye dayanır da sevmediği bir işte çalışmaya dayanamaz ruhu hastalanır.

    0
    0 Yorumla
  • mert12356
    mert12356 Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl

    Sevmediğin işi yapma. İlla yeniden okuman gerekmiyor başka iş yapabilirsin. Herkes okuduğu bölümde çalışmıyor bu ülkede malesef.

    0
    5 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Sevdigim meslek doktorluk ama

      Yorumla
    • mert12356
      mert12356
      +1 yıl

      Mezun olduğun bölüm neydi peki

      Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      İnşaat mühendisliği

      Yorumla
    • mert12356
      mert12356
      +1 yıl

      Valla tıpta uzun bir yolculuk seni bekliyor mesleğe başlaman 8-10 yıl

      Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Olsun geç olsun güç olmasın

      Yorumla
  • Eremdar
    Eremdar Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Bence yeniden hazırlanmalısın ne istiyorsan o mesleğe sonutça ömrünün sonuna kadar bu mesleği yapacaksın ve bu mesleğin içine sinmedi de çok önemlidir tekrar çalışıp o bölüme girmelisin belki senin 5 yılına mal olur ama bir ömrünü kurtarır

    0
    0 Yorumla
  • Misya34
    Misya34 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Hiç bir şey için geç değil ilgini çeken sevdiğin bir meslek varsa ona yönel yoksa bu hayat çekilmez

    0
    2 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Doktorluk

      Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Ya zaten çekilmiyor

      Yorumla
  • appa3
    appa3 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bende sizinle aynı durumdayım iç mimarlık bitirdim ama veterinerlik okumak istiyorum. siz ne tercih yaptınız

    0
    0 Yorumla
  • bayannbilmişş
    bayannbilmişş Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Geç filan değil aksine daha yolun başındasın. İleride 30 yaşında olucaksin ve keşke okusaydim ya şimdi bitmişti diyeceksin. Bence dene. Yapabilirsin.

    0
    0 Yorumla
  • diloşşş_000
    diloşşş_000 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Benim de okul bitti birlikte okuyalım minikoooo😁

    1
    2 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Niye sildin la yorumunu

      Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Yorumumu jsjdf

      Yorumla
  • Kendaljenner
    Kendaljenner Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 91%
    +1 yıl

    Meslekte seni sevmiyo

    0
    5 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Eee ne yapim

      Yorumla
    • Kendaljenner
      Kendaljenner
      +1 yıl

      Ayrilin

      Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Komik mi ciddi bir soru sordum

      Yorumla
    • Kendaljenner
      Kendaljenner
      +1 yıl

      Ciddiyim

      Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Tamam

      Yorumla
  • Psikopatunicorn
    Psikopatunicorn Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Hic birsey icin gec degil ✌🏼

    0
    1 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
  • öreke
    öreke Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 95%
    +1 yıl

    Tıp için hazırlanmıyor muydun sen?

    0
    1 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Hazırlanıyordum ama okul vardı o zaman ikisi bir gitmedi

      Yorumla
  • Pianoblack2
    Pianoblack2 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40 , eic 93%
    +1 yıl

    Madem sevmiyorsun neden seçtin?

    0
    14 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Aile zoru abi

      Yorumla
    • Pianoblack2
      Pianoblack2
      +1 yıl

      olur mu öyle ama okuduğunu yapmak zorunda değilsin

      Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Bırakcacaktım 2. Sınıfta annem agladı bırakma bırakma diye bende mecburen gittim

      Yorumla
    • Pianoblack2
      Pianoblack2
      +1 yıl

      şimdi kendin için oku halen geç değil ya da meslek seç onu yap

      Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Öyle yapcam abi

      Yorumla
    • Pianoblack2
      Pianoblack2
      +1 yıl

      bölüm ne ki senin

      Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      İnşaat mühendisiyim

      Yorumla
    • Pianoblack2
      Pianoblack2
      +1 yıl

      bunu farklı alanlar için düşünmek lazım belki de

      Yorumla
    • Pianoblack2
      Pianoblack2
      +1 yıl

      sen ne istiyorsun ki?

      Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Nasıl yani abi

      Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Tıp doktor olmak istiyorum

      Yorumla
    • Pianoblack2
      Pianoblack2
      +1 yıl

      okursun 25 te girsen 31 de kalmadan pratisyen olursun 4 de uzmanlık 35 de uzman

      Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Öyle abi işte denicem gircem

      Yorumla
    • Pianoblack2
      Pianoblack2
      +1 yıl

      dene korkma

      Yorumla
  • Blodymarryy
    Blodymarryy Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 63%
    +1 yıl

    Para kazandiriyorsa yap lütfen. İşsizlik diz boyu

    0
    1 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      İnşaat mühendisligi

      Yorumla
  • Naz_006
    Naz_006 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 95%
    +1 yıl

    Sevmediğin işi yapmak çok saçma calismaya bak

    1
    0 Yorumla
  • adropoflife
    adropoflife Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 98%
    +1 yıl

    Asla geç değil yeter ki kararli ol yeğen

    0
    0 Yorumla
  • xatakanx02
    xatakanx02 Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 89%
    +1 yıl

    Ticaret ticaret ticaret

    0
    0 Yorumla
  • Irene_Sofia
    Irene_Sofia Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    Yeni bir bölüm oku, sevdiğin işi yap

    0
    0 Yorumla
  • Morpijama
    Morpijama Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Meslegin nedir

    1
    3 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      İnşaat mühendisi

    • Morpijama
      Morpijama
      +1 yıl

      Muhendissin ve begenmiyorsun demek. Peki ne is yapmak istiyorsun bende okul oncesi ogr. Bende sevmiyorum isimi seni cok iyi anliyorum

    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Tıp istiyoeum ben

  • Yazı_Tura
    Yazı_Tura Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    mesleğin ne

    0
    1 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      İnşaat müh

      Yorumla
  • Elfprincess
    Elfprincess Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Meslegin ne ki ;)

    0
    3 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      İnşaat müh

      Yorumla
    • Elfprincess
      Elfprincess
      +1 yıl

      Ne yapmak istiyorsun gelecekte peki

      Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Doktor olmak istiyom

      Yorumla
  • üysgf2
    üysgf2 Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    mesleğin ne?

    0
    2 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      İnşaat mühendisiyim

      Yorumla
    • üysgf2
      üysgf2
      +1 yıl

      hayalindeki meslek ne?
      ya napıcan 60 yaşında kadar inşaatlardamı takılcan , istersen tıp oku en fazla 30 yaşında mezun olcak sıkıntı yok. istediğin işi yap yoksa hayat sana zehir olur

      Yorumla
  • CᴇнᴇɴɴᴇᴍᴅᴇкіVᴏᴅкᴀ
    CᴇнᴇɴɴᴇᴍᴅᴇкіVᴏᴅкᴀ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 94%
    +1 yıl

    Başka bölüm oku

    0
    1 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Okucam

      Yorumla
  • Toryo
    Toryo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Bende 2 senedir işsizim

    0
    1 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      Bölüm ne

      Yorumla
  • yatyanıma
    yatyanıma Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 37%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 576 cevap paylaştı.

    Hangi meslek knk

    0
    3 Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      İnşaat mühendisiyim

      Yorumla
    • IIѕтσиуII
      IIѕтσиуII
      +1 yıl

      @delici94 derken

      Yorumla
    • delici94
      delici94
      +1 yıl

      Ne anladıysan

      Yorumla
  • Piamia_
    Piamia_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Daha 24 yaşındasın ne geçi?

    1
    0 Yorumla
  • MorkZockorborg
    MorkZockorborg Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 94%
    +1 yıl

    Pazarda limon sat

    0
    0 Yorumla
  • hasannnn919
    hasannnn919 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Ne yapmalıyım değil yapmamalısın

    0
    0 Yorumla
  • __karamelleis__
    __karamelleis__ Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Geç değil.

    0
    0 Yorumla
  • Dnzzz96
    Dnzzz96 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 40%
    +1 yıl

    Oku bende okuyacağım

    0
    0 Yorumla
  • Butterflysz
    Butterflysz Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Geç olur

    0
    0 Yorumla
  • justimagineittx
    justimagineittx Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 92%
    +1 yıl

    Yeni bölüm oku

    0
    0 Yorumla
  • anlarsin
    anlarsin Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 41%
    +1 yıl

    ne istersen onu yap

    0
    0 Yorumla
  • Daftin
    Daftin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Geç değil

    0
    0 Yorumla
  • AysiraM
    AysiraM Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 53%
    +1 yıl

    gec degil bence oku

    0
    0 Yorumla
  • Rose987
    Rose987 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Hiçbir şey için geç değil..

    0
    0 Yorumla
  • kitapvekahvem
    kitapvekahvem Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    Okuma o zaman

    1
    0 Yorumla
  • theplvn
    theplvn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    Yeni bölüm oku

    0
    0 Yorumla
  • k________________k
    k________________k Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    Yapacak bir şey yok

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(43)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Okulu yeni bitirdim ama mesleğimi hiç sevmiyorum. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Meslegimi sevmiyorum ne is yapicam? 5 cevap verildi
Mesleğimi Sevmiyorum Ne Yapmalıyım? 7 cevap verildi
Meslegimi sevmiyorum. Hangi işe yonelebilirim? 8 cevap verildi
İşimi Sevmiyorum ne yapmalıyım? 14 cevap verildi
Atandım ama işimi sevmiyorum, ne yapmalıyım bilmiyorum. Öneriniz var mı 😔🤧 ? 7 cevap verildi
Mesleğimden hiç mutlu değilim, ne yapacağım ya? 16 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨