Mezun olalı 1 sene oldu ama hala iş bulamadım, evdekiler dalga geçiyor. Ne yapabilirim?

Gururum çok inciniyor o kadar okudun bi baltaya sap olamadın diyorlar çok canımı acıtıyor ben kendimi işe yaramaz hissediyorum ama iş yok kimse iş vermiyor. Bugün çok kötü şeyler düşündüm artık 1 senedir gururum çok incindi sürekli gizli gizli ağlıyorum psikolojim çok kötü durumda
Mezun olalı 1 sene oldu ama hala iş bulamadım, evdekiler dalga geçiyor. Ne yapabilirim?
Cevapla