Bugün uzun zamandır çalıştığım iş yerimden sağlık sorunu nedeniyle ayrılmak zorunda kaldım kendmi kötü hissediyorum ne yapmalıyım?

Benim için çok zor oldu çok ağladım herkese çok alışmıştım resmen bugün depresyonda gibiyim nasıl atlatıcam bilmiyorum
Bugün uzun zamandır çalıştığım iş yerimden sağlık sorunu nedeniyle ayrılmak zorunda kaldım kendmi kötü hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla