İş yerinde çok huzursuzum istifa etmek istiyorum, ama işsiz de kalmak istemiyorum ne yapacağım?

Merhabalar özel sektörde sınıf öğretmenliği yapıyorum şu an sınıfımda ciddi anlamda davranış problemleri olan bir öğrenci var çoğu dersim onun yüzünden heba olup gidiyor aile işbirlikçi gibi davranıyor ama öyle olmadığına eminim üstelik saldırgan bir çocuk da her sene böyle öğrenciler benim sınıfa geliyor sonra olaylar çıkarak gidiyor nereye gitsen karşına çıkacak ne yapıp edip çözeceksin bu işi deniliyor artık psikolojim çok bozuldu istifa edip gitmek istiyorum ama diğer öğrencilerimi de çok seviyorum bu durumu konuşunca bu iş senin halletmek zorundasın diyorlar ne yapacağım

İş yerinde çok huzursuzum istifa etmek istiyorum, ama işsiz de kalmak istemiyorum ne yapacağım?
Cevapla