Çok zor, tahammül edemediğim bir işim var. İstifa etmeli miyim?

özel sektörde 1 yıldan fazla bir şirkette çalışıyorum. Home office çalışıyoruz. Gayet güzel giden bir projedeydim. şu an birimim değişti ve dayanamıyorum. Arkadaşlar gerçekten dayanamıyorum. Tahammül edemiyorum. Çalışma isteğim sıfır. Ama para kazanmak kolay değil. Napıcam ben? Sizce işten ayrılmalı mıyım?

Çok zor, tahammül edemediğim bir işim var. İstifa etmeli miyim?
Cevapla