İşi bırakmak istiyorum ama başka ne yapabilirim bilmiyorum. Nasıl olacak?

Arkadaşlar ben hemşireyim ama artık çok yoruldum cumartesi 24 tuttum pazartesi mesai yaptım salı 16 nöbetim vardı bugün yine nöbetçiyim gerçekten katlanamıyorum ama bırakırsam nasıl yol izleyeceğim bilmiyorum aslında çalışmayı çok seviyorum ama insani şartlar istiyorum

İşi bırakmak istiyorum ama başka ne yapabilirim bilmiyorum. Nasıl olacak?
Cevapla