Yaşıtlarım iş güç sahibi, kendimi çok kötü hissediyorum. Ne yapmalıyım?

30 yaşındayım eczacılık bitirdim bu yıl. Yanında çalıştığım eczacı kadın 33 yaşında işi yıllardır kurmuş. Bense yolun en başında çok kötü hissediyorum. Ne yapmalıyım

Yaşıtlarım iş güç sahibi, kendimi çok kötü hissediyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla