İşimden istifa etmek zorunda kaldım, pişmanım. Patronumu çok özledim ve başka yerlere gidemiyorum, travma yaşadığım için. Sizce?

Üç yıl çalıştığım şirkette kendimi işime adamıştım. Patronumada aşıktım. Bir buçuk ay önce istifa ettim, ancak hala çıkışım verilmedi.(SGK) durduruldu, ancak ücretli izne çıkarıldığımı düşünüyorum. En son görüşmemizde bana iş aramamı ve bulamazsam geri gelmemi söyledi. Ancak, böyle söylediği için istenmediğimi düşünerek geri gidemiyorum. Ayrıca, 19 yaşında yaşadığım travmadan sonra çok az ve nadir işte zor bir şekilde çalışmaya başlamıştım. Şimdi yine aynı kaygıları ve korkuları yaşamak istemiyorum.

İşimden istifa etmek zorunda kaldım, pişmanım. Patronumu çok özledim ve başka yerlere gidemiyorum, travma yaşadığım için. Sizce?
Cevapla