15 yıllık mühendisim, ancak tükenmişlik hissediyorum normal mi?

İlk işe girdiğimde :

" İkinci bir emre kadar hiç bir şeye karışma!" dendi.

Ama o ikinci emir hiç gelmedi.

Bir de üstüne " Sen hiç bir şey yapmıyorsun bize" diye çıkıştılar.

Yetki belgesi aldım, bu sefer belgeyi kullanmaya kalktılar, iş akdini feshettim.

Başka yere girdim, aynı senaryo ama sanki sadece tabela değişik gibiydi.

Orada da " Aynı şey"

Hatta bir müdür azarlamıştı:

" Bundan sonra ne yapacaksın söyle bakalım :"

" Eğer yangın çıkarsa önce sizi arayacağım, size ulaşamazsam yansın gitsin fabrika umrumda değil!" demiştim toplantıda herkesin içinde.

Haliyle oradan da kovuldum.

Ama yoruldum artık... Oyunlardan..

Sorumlusun ama yetkili değilsin...

Karar veren değilsin, ama sonuçtan sorumlusun..

Yetkini aş (inisiyatif al, ama elinde patlarsa senin suçun, işler iyi giderse bizim başarımız)

Böyle bir düzende insanlar nasıl kariyer yapabiliyor?

15 yıldır bunlarla uğraşmaktan yoruldum artık...

Tükenmişlik hissediyorum normal mi?

15 yıllık mühendisim, ancak tükenmişlik hissediyorum normal mi?
Cevapla