İlk işe girdiğimde :
" İkinci bir emre kadar hiç bir şeye karışma!" dendi.
Ama o ikinci emir hiç gelmedi.
Bir de üstüne " Sen hiç bir şey yapmıyorsun bize" diye çıkıştılar.
Yetki belgesi aldım, bu sefer belgeyi kullanmaya kalktılar, iş akdini feshettim.
Başka yere girdim, aynı senaryo ama sanki sadece tabela değişik gibiydi.
Orada da " Aynı şey"
Hatta bir müdür azarlamıştı:
" Bundan sonra ne yapacaksın söyle bakalım :"
" Eğer yangın çıkarsa önce sizi arayacağım, size ulaşamazsam yansın gitsin fabrika umrumda değil!" demiştim toplantıda herkesin içinde.
Haliyle oradan da kovuldum.
Ama yoruldum artık... Oyunlardan..
Sorumlusun ama yetkili değilsin...
Karar veren değilsin, ama sonuçtan sorumlusun..
Yetkini aş (inisiyatif al, ama elinde patlarsa senin suçun, işler iyi giderse bizim başarımız)
Böyle bir düzende insanlar nasıl kariyer yapabiliyor?
15 yıldır bunlarla uğraşmaktan yoruldum artık...
Tükenmişlik hissediyorum normal mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Mobbing var işte şikayet et
Bu mobbing mi?
Elbette apaçık ortada