Ben 24 yaşındayım sevgilim de aynı. Ben kpss ye çalışıyorum sevgilim yazılım mühendisi sizce normal mi? Devamı aşağıda?

Sevgilim yurtdışına gitmeyi çok istiyor ki bende. Diyor kendimi geliştirp gidelim. Ki. burada da bilindik bir yerde çalışıyor maaşı iyi şükür ama gitsk daha rahat ederiz. Sizce doğru mu düşünüyorum. Yazılımcılar para mı kırıyor sizce
Ben 24 yaşındayım sevgilim de aynı. Ben kpss ye çalışıyorum sevgilim yazılım mühendisi sizce normal mi? Devamı aşağıda?
Cevapla