Mühendisim, iş yerinde işçi gibi çalışıyorum. Bu durum beni bunaltıyor, ne yapmam lazım?

Hayalimin işi diyip üretim bir firmada çalışmaya başladım.2 saat gidiş,2 saat geliş sürüyor. ilk 8-9 ay çok mutluydum ama son 4-5 aydır aşırı bunaldım. mühendisim ama işçi olarak çalışıyorum neredeyse. firma bir türlü büyüyüp gelişemedi. öğrenmem gereken bazı şeyler var ama çalışan alınmadığı için gerçek bir mühendis gibi çalışamıyorum. bu konuda beni kaygılandırıyor. bide maaş asgari ücretten 2 bin TL fazla o konu zaten rezalet. sizce işten çıkmalı mıyım

Mühendisim, iş yerinde işçi gibi çalışıyorum. Bu durum beni bunaltıyor, ne yapmam lazım?
Cevapla