Bence kurs belgeni aldıktan sonra kısa süreli de olsa bir yerde çalış ki kendini ispat edebilesin. Elinin lezzeti bilinirse daha sonra işin kolaylaşır ve evden de satış yapabilirsin.
Herşey burada yazıldığı kadar kolay değil arkadaş hakli her yerde herşeyin tarifi var fakat pratiğe vurduğunda tarifler gibi tatlı olmuyorlar ben kendimi bildim böleni pastane isletiyoruz az çok biliyorum bu konu hakkinda daha geniş bilgi verebilirim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
Bence kurs belgeni aldıktan sonra kısa süreli de olsa bir yerde çalış ki kendini ispat edebilesin. Elinin lezzeti bilinirse daha sonra işin kolaylaşır ve evden de satış yapabilirsin.
Ya kendi dükkanını acarsin ya da bir firmayla anlasirsin ya da net üzerinden online yaparsın
Instagram üzerinden satış yapabilirsin bu şekilde bir çok hesap var
Cok ıyı ve keyifli bir iş bence çok paralar kazanabilirsin
Bende çok seviyorum hem yapmayı hemde yaptıklarımı yedirmeyi ama hobi olarak :) başarılar sana
Ün yapman lazım. O da reklamla olur. Cidden çok iyi olmasan bile adın olsa yeter
İnstagram da iyi reklamını yaparsan. Güzel çekimler yapman önemli
İnstagram facebook gibi siteler uzerinden kazanabilirsin siparis uzeri yapabilirsin
evden cep harcligi cklar en fazla ama pastacilik kursunu bitirip otelde calisan bir arkadasim var
Kurs sonunda sertifika verecekler mi?
Gittiğim kursa göre değişiyor ben sertifikalı ve geçerliliği olan bir kurs istiyorum meb onaylı mesela
Hmmm... seni anlıyorum. Şurada mevcut mesela ;) https://www.imse.com.tr/egitimler.html
sütlü tatlı kursuna gitsen daha çok kazanırsın bence..
Internetten (facebook twitter gibi) yaptiklarinin resimlerini falan koy aktif ol ordan sparis al yapanlar var :)
siz ne kazanırsınız bilmiyorum da bu pasta kurabiye kursları sizin gibiler sayesinde paraya paraya demiyor
Diyorsun :Dd
Yine karşılaştık kovboy :D
Tatlı kovboy seni
@gitarist__98 sen gel şöyle yamacıma :D
Bekle bekle gelirim :D
@gitarist__98 bu demek oluyor ki gelmicen
Geliyorum istemiyorsun
Herşey burada yazıldığı kadar kolay değil arkadaş hakli her yerde herşeyin tarifi var fakat pratiğe vurduğunda tarifler gibi tatlı olmuyorlar ben kendimi bildim böleni pastane isletiyoruz az çok biliyorum bu konu hakkinda daha geniş bilgi verebilirim
Yoldan geçen 10 vatandaşı çevirsen 9u mutfak kursuna gidip küçük bir kafe açmayı düşünüyorum der.
bir dükkan acıp yaptıklarını satarak baska nası olcak
Evde yapıp kantinlere pastanelere vermeye başlarsın sonra ufak bir yer açıp yelpazeni genişletebilirsin
Mali olarak elbette kazançlarınız olur' fakat bu ürünlerin pazarına girmek daha yorucu olacaktır''
ben de onun kursuna kaydoldum.. deli para var o işte söyliyim
Güzel bir semtte yapıp reklamın da iyi olursa güzel paralar kazanirsin.
Dükkan ve iyi meslek edinerek
Sertifika olduğu surece herşeyi yapabilirsin
Instagram hesabı aç, yayınla yaptığın pastaları.
çok şanslısın ki sosyal medya var hayatımızda..
İnstagramda hesap açabilirsin mesela
İnternetten pazarlayabilirsiniz.
Bende butik çikolata eğitimi istiyorum hicbir yerde bulamadım bilen biri var mı
Müşteri portföyü önemli.
İnşâAllah amacına ulaşırsın , hayırlısı ile.
Hizli olmak zorundasin el becerisi de sart
Kendini gelistirirsen acarsin tabiki
Bilemedim ama evden olabileceğini düşünmüyorum
butik pasta ve kurabiye kursu vererek tabiki...
ben bir ara arkadasimla gitmistim cok sıkıcı :D
Pasta yap sat. Ünün arttıkça paran da artacak.
Inandiktan sonra herşey olur
İnternetten kolaylıkla sayabilirsin.
Diğerlerine göre bir farkın olmalı yaparken
Sabırlı ve cesaretli olmalısın
kendine pastane açmalısın
Bende çok istiyorummm
Bence internet ortamı düşünülmeli satış için.
akıllıca. internetten arastır
tan adresine geldin :D nerdesin?=
Canim pasta uzmanlik alanima girer ;)
işine saygı duyup en iyisini yapmaya çalışacaksın
Başarılar dilerim.
Patronda biter iş iyi çalışman lazım
butik pasta ve kurabiye kursu açarak
restoran açarak
git ozaman
Rahat kazanirsin
Bu işten para çıkmaz
ve kızlar soruyor dememişsin
canım bunu bılmıyormusun
Ins olur istedign
Pastane acabilirsin
Zor olabilir ama.
Bitaz zor gibi:)
Buyuk dusun ;)