ODTÜ bilgisayar mühendisliği mezunuyum 6 aydır işsizim. Başvurduğum her şirket asgari ücret teklif ediyor. Ne yapmalıyım sizce?

ODTÜ bilgisayar mühendisliği mezunuyum 6 aydır işsizim. Başvurduğum her şirket asgari ücret teklif ediyor. Ne yapmalıyım sizce?
Cevapla