İnsan kaynaklarına işe girdim tecrübesiz asgari ücret normal mi?

İnsan kaynaklarına işe başladım. İk ya yakın bir bölümden mezunum. Hiç staj deneyim hiçbirşeyim yok. İnsan kaynakları memuru olarak girdim işe asgari ücret veriyorlar şimdilik. Sizce normal mi? Asgari den biraz daha mı yüksek olmalıydı. Çünkü ben işe girerken en azından asgariden 500 falan yüksek olur diye düşünüyordum. Düşüncelerinizi paylaşır mısınız?

İnsan kaynaklarına işe girdim tecrübesiz asgari ücret normal mi?
Cevapla