İşsizim diye asgari ücretle bulduğum işte çalışmalı mıyım?

4 yıl üniversite okudum. Okuduğum bölümle alakalı iş buldum fakat max alabileceğim ücretin asgari ücret olduğunu düşünüyorum (inş değildir). farklı bir şehirde yaşıyorum. Geçinebileceğim bir ücret değil ama bu işte çalışmalı mıyım?

İşsizim diye asgari ücretle bulduğum işte çalışmalı mıyım?
Cevapla