Çalışırken iş başvurularına başlayacağım, maaş beklentisi sorununu nasıl aşacağım?

şu an da düşük bir maaşaarken kendimi riske etmemek adına cv e maaş beklentimi başvururken yazarak başvuruyorum çünkü sürekli görüşmelere gitmek ve gittiğimde düşük bir maaş ile karşılaşmak hem zamanımdan hemde hali hazırda çalıştığım i 29 bine çalışıyorum maalesef mecbur olduğum için. İş başvurularına başlşden izin alma konusunda işimi ve motivasyonumu riske etmeme sebep oluyor. İş başvurusu yaptığım şirketler genellikle online görüşme kabul etmiyor ise maaşı mutlaka yüz yüze görüşmek istiyorlar ki ne alaka ise. Ben satınalma ve Satış destek uzmanı gibi alanlar, muadili mesleklere başvururken kurumsal şirketlere maaş beklentimi 38-40 olarak yazmayı planlıyorum. Sizce bu maaş skalaları beklenti olarak normal mi? biliyorum ülke şartlarında maalesef yeterli değil ama çok denedim zamanında vermiyorlar. Ne yapmalıyım?

Çalışırken iş başvurularına başlayacağım, maaş beklentisi sorununu nasıl aşacağım?
Cevapla