Belli bir duzeyde uni mezunu ya da iyi bir iş sahibi kadınları çok kıskanıyorum, kendimi aşağılık gibi hissediyorum ne yapmaliyim?

Mesela bir mühendis veya doktor olsa devrelerim yaniyor ve sanki üstün birisi gibi geliyor.

Hem güzel hem zeki hem basarili, ruhumu teslim edecek gibi oluyorum ama aşagilik psikolojisine giriyorum.

Bu arada mühendisim ben de

Belli bir duzeyde uni mezunu ya da iyi bir iş sahibi kadınları çok kıskanıyorum, kendimi aşağılık gibi hissediyorum ne yapmaliyim?
Cevapla