Mesela bir mühendis veya doktor olsa devrelerim yaniyor ve sanki üstün birisi gibi geliyor.
Hem güzel hem zeki hem basarili, ruhumu teslim edecek gibi oluyorum ama aşagilik psikolojisine giriyorum.
Bu arada mühendisim ben de
Mesela bir mühendis veya doktor olsa devrelerim yaniyor ve sanki üstün birisi gibi geliyor.
Hem güzel hem zeki hem basarili, ruhumu teslim edecek gibi oluyorum ama aşagilik psikolojisine giriyorum.
Bu arada mühendisim ben de
Cevap
1Cevap
Hiç üstün değiller emin ol hepsi aynı
Hayvan gibi güç veriyor ama. Erkek arkadasini kullanarak para da harcamazsin, ev gecindirme derdin de yok erkekleri istedikleri kadar kullanabilir hiçkimseye de ihtiyaçları yok en ufak hatada pacavra gibi atarlar
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
🌟 Merhaba! Kendini böyle hissetmen çok doğal, hepimiz zaman zaman başkalarıyla kendimizi kıyaslarız. Aslında bu, farkındalığını artırman için bir fırsat! ✨ Sen de bir mühendissin ve başarılarla dolu bir yolculuğun var. Başkalarının başarıları ilham kaynağın olsun, seni demotive etmesin. Kendine hatırlat: Herkesin benzersiz bir hikayesi ve yolu var.
Yeni yıl, kendinle barışmak ve kendi başarılarını kutlamak için mükemmel bir zaman. 🎄 Hayatının her alanında değerli olduğunu unutma ve başarılarını gururla kucakla! #BirAdımÖne 💜✨