Üniversite mezunu olmadığım için utanıyorum, birileriyle tanışınca çok önemsenmiyorum. Ne yapabilirim?

Ailem de okul için çok desteklediler ama o kadar yapabildim ya 2 yıl gereksiz bişey okudum şimdi birileriyle tanışıyorum marmara dişten mezun ya da mühendis bitirmiş. konuşurken sanki fazla umursanıp önemsenmiyorum zaten bende kendi bilgilerimi verirken bayağı çekiniyorum bari dil felan bilseydim hiç bir özelliğim yok ya

Üniversite mezunu olmadığım için utanıyorum, birileriyle tanışınca çok önemsenmiyorum. Ne yapabilirim?
Cevapla