AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
111Cevap
Sen kendine değer verip sevip kendin için mücadele etmezsen bu düşünceyle ömür boyu cebelleşir durursun hiçbir şey için geç değil
Hiçbir birleşik kanka aman diyim 🤤 bi şey ayrı yazılır en azından burada biraz belli et okuduğunu
bunu yapan erkekler mi yoksa kadınlar mı, misal erkek olarak tipe boya işleve bakıyorum, kız güzelse mutlu ediyorsa ne okuduğundan banane, ben mühendisim
genel söylemiştim ama ilişki olarakta söyleyim ailen okumamış kız ister mi genelde ailelerde mühendis mühendisle der , işve ve cilve takılmak eğlenmek için hoşlarına gider doğru ciddi düşünmezler :))
benim ailem karışmıyor öyle şeylere, çoğumuzun annesi üniversite okumamış, niye böbürlenelim ki, son zamanlarda arttı öyle üniversite mezunu olmak
bilememm artık
belki hak ediyorsunuzdur, farkında olmadan sizlerde seçici davranıyorsunuzdur :)
Alakası yok insanlar hiçbir zaman önemsemicek önemsiyormuş gibi yapacak o yüzden insanlara göre hareket etme kendine odaklan
Ben kendi bölümümden bahsederken gururla bahsediyorum çünkü istediğim bir bölüm okudum kimin ne dediği umrumda değil kçimi yalasinlar
Kendini okuyarak geliştir.
Her üniversite mezunu süper kültürlü değil ki.
Aralarında beyinsiz dolu.
Kendini donanımlı hale getirmek için çok iyi bir yaş dilimindesin zaten.
ne yapabilirim
Aöf okuyabilirsin , ayrıca iki yıl okuduğun için , ya bir ara hazırlık ya da direkt üçüncü sınıftan başlayabilirsin. Senin okuduğun bölüm neydi? Ayrıca kpss için avantajlı konumdadır. Bunun yanında, dil veya başka eğitimler alabilirsin. Hatta eğitmenlik eğitimleri alabilirsin
boş ver bu ülkede üni mezunu olup ne yapacaksın herkesin gözünde işsizsin nerden mezun oldugun önemi yok
Bende senin gibşydim sonra çözüm yolunu buldum
neymiş
2 yıllık bankacılık mezunuyum ama yeni insanlarla ilk tanışırken 4 yıllık farklı bi bölüm söyleyip yalan söylüyorum bana karşı davranışları baya farklı oluyor ileriki zamanlarda aslında 2 yıllık mezun oldupumu söylesemde çok kültürlü olduğumu söhyelip 2 yıllık olduğuma inanmayıp şaka yaptığımı sanıyorlar
Kısacası yalan söyle insanlara okuduğu okula göre değer verenler bunu hakediyor çünkün
yalan daha kültürsüz yapmaz mı beni :)
bi yerden çıkar hem yalan
Hayır yapmıyor ileride gerçeği söylesende şaka yaptığını sanıyorlar üni mezunu değilim dediğin zaman bu hiç bir şey bilmez diyip ön yargılı davranıyorlar
evet kötü olmus ama yapabilirsin şu anda baslayabilirsin. ve tatlı dilin güler yüzün şirinliğinle acıgı kapatabilirsin. hatunluk sanatı yani:D
işte her kes okuyacak diye bir şey yok ama kimse kimseden üstün değil nedenini bilemezsin neden okumadı okutulmadı
Diploması varsa ne olmuş. Önemli olan insan olmak. Şimdi herkes diploma alıyor, herkesin elinde bi kağıt parçası.
İnsanlar Diplomayla Adam olmuyor Aldığı Aile Terbiyesiyle oluyor.
Sana değer vermeyene sende verme
Amaaaan okuyanlar sanki cidden bi yerlere gelebiliyomu sanki
genelde konuştuğum kişiler gelmiştide ondan dedim yani doktor mihendis felan onları kasdediyordum
Insnalar üni geliştirince adam olmuyor
Fikri yapı olarak kendini geliştirirsen
Onlardan üstün olursun
Yasin 18-24 arasiysa hâlâ yapabileceğin çok şey var. Dilde öğrenebilir veya tekrar üni okuyabilirsin ayrıca böyle bir şeyden utanmana hiç gerek yok.
Mış gibi yaşamaktansa kendi kapasitene odaklan. Birde makam mevki kovalayan insanları hayatından çıkartırsan kendini dışlanmış hissetmezsin.
Fen lisesi mezunuyum şahsen ve karşımdaki kişi TIP okumayan biri ise dengim olmadığı için sorun yaşamıyorum.
24ten küçüksen başlayabilirsin 30+ değilsen üniversitede sırıtmazsın zaten ki artık 40 yaşındakiler bile geliyor sdsd
Daha genç değil misin? Başka bir bölüm okuyabilirsin ya da 4 yıllığa tamamlayabilirsin, başka alanda kendini geliştirebilirsin, öyle düşünme
Kendini geliştirebilirsin
Mesela evde tek başına ingilizce çalışıp kitap okusan kendine katarsın
şu an üni mezunu olanları görmüyor musun zaten?
bunların bana getirisi ne ki :'/ kendi çağıöda yapar dururum meslek olarak ta bi katkısı olmuyor ingilizce iöin kursa gidicem zaten
nerden buluyosun dişçiyi mühendisi ben o kadar eğitimli kızım tam tersi hep 2 yıllıklar lise terkler buluyor değişelim çocukları ahaha
Hahahaaaa 😄😄
😂😂😂
Ülkede utanılacak
O kadar çok şey var ki
Ama bu asla değil.
çok kitap oku, konuşmandan kültürlü biri olduğun anlaşılsın, çoğu üni mezunu kitap okumuyor..
Şahsen hiç önemsem bunu sana sorun ediyorlarsa çok çok o ortamda bulunmazsın
Kusura bakmasınlar da iş görüsmesimi bu yuksek bölümler bilmem kaç dil bilince napcaklar evin içinde kültürel konuşmalar mi olucak insanın kendini geliştirmesi önemli bence
Çoğu okuyan da dil bilmiyor. Vaktin varsa evde çalışarak öğrenirsin.
Üniversite mezunlarının %80 ni ger*zekalı kendinle gurur duy hiç takma bunu
Mesela ne gibi ge.. rizekalı?
Utanmalısın, yok böyle bir şey ne demek üniversite okuyamadım, tamam ben sana bi diploma ayarlarım
Takma kafana seni seven bu yüzden mi sevecek böyle sevecekse hiç sevmesin
Ben 8. Sınıfı bitirdim liseye geçicektim istemedim açıktan yazdırdılar onada gitmedim emin ol şu an okuyanların yarısı boşuna çabalıyor iş bulamıyorlar ülkede ne kadr zengin varsa yarısı ilk okul mezunu orta okul bile değil? Bunu bu şekilde yansıtmanız çok saçma her şey diploma değil bence boşvermelisin böyle insanları aksine daha çok dik başlı kendini ezdirmeyen asabi bir kızı oynamalısın…….
bunlar hep işçi sınıfının düşünceleri boş ver sen kendi hayatından memnunsan
Artık hayat böyle. Kendini geliştirmezsen, elenirsin. Sevgili de yapamazsın. Dil öğren, kitap oku, üniversiteye gir. Kendini geliştir. Dil bilen, üniversite mezunu biri sana bakmaz bile.
Öyle bir kaygım olmazdı güven sorunun var sanırım.
Ben de aynıyım. Fakat beni babam yollamamıştı okula. Kazandığım halde gidemedim.
kendi kendine kuruntu yapıyorsun. yok öyle bir şey
Ya boş ver okudysan ne olacak şimdikiler diplomalı işsiz.
Eğitim ve okumak güzel birsey kendini başka yönlerde geliştirirsen yine de onemsenebilirsin
Halen kendini geliştirebilirsin. Geç değil, gerçekten istersen başarırsın.
Üniversite mezunu olan pek çok insanın ne kadar boş ve aptal olduğunu görsen farklı düşünürdün
Bende 2 senelik okurken okulu bıraktım hiç pişman değilim mezunların halinide görüyoruz
şaşırtıcı yani normalde lise mezunu tc kızları bile doktora yapmış adamlara peh çekiyor.
Üniversite bi şey değil önemli olan hayat okulunu bitirebilmek :)
İyimisin sen ya millet mezunum diye utanıyor işsiz güçsüz🤩😂🤩😂
Kadın için bence çok önemli değil bu özellikler.
Kendini gelistirebilirsin canım hicbir sey icin geç degil
üni mezunu olmanın hiçbir ayrıcalığı yok artık o yüzen utanılacak bir şey yok.
İnsanları eğitimine göre değil karakterine göre yargıla ve her zaman öyle insanlarla arkadaşlık kur
Lise mezunu üniversite okumadım üniversite okuyanlardan çekiniyorum
Vasıfsız eleman ilanlarına baksan iyi olur hahahaha:))))
Canım kendi içinde zaten özelsin bunu önce kendine hissettir. O zaman farkı göreceksin ve okumaktan da vazgeçme sonuçta bu senin geleceğin. Tanımadığın insanların ne dediğini nasıl tavırlar sergilediğini önemseme seni hataya sürükler bu.
Güzelsen istediğin her erkeği goturursun. Ben üniversite mezunuyum ama bakımsız ve fazla güzel degilim. Ondan pek isteyenim yok.
Aynen bende de öyle, kariyer de boka yaramıyor
mesela bana bak. diş mezunu ya da tıp mezunu falan tanıdıgım yok gibi. olsa bile yanlarında durmam. bu yüzden tanışma böyle bir fobin varsa
Niye durmazsi
@isimbulamadimm23333 yıllarca oku ardından muhabbetlerde latincelerden bahset vs sonra ben de afallayayım. gerek yok üzmeye birbirimizi. bol şans onlara
Bence geç kalmış sayılmazsın açıköğretim okumalısın,
Dil de elbette önemli ama çoğu insan sanatla ilgileniyor mu, kendi mesleğindeki becerisi ne, güncel mevzular hakkında bilgi sahibi mi, dünya bakış açısı ve karakteri nasıl tarzında bakıyor çevresine.
Hiç önemi yok bu gibi konuların.) yok ne kadar zenginsin, ünvanın nedir , nerden mezunsun.
Bunlara takan ibsanlara da yol vermek lazım hatta 👍
bencede
Tipin güzeldir renkli gözlü filansındır o da bir özellik
değilim yok kahve gözlü esmerim
Boyun uzun fiziğin iyidir bir de ayak uydurmak önemli yani iyi okullar bitirdi diye üstün insan olacak değil önemli olan anlaşmak
Okumakla ne alakası var arkadaşlık kurmanın, hepimiz insanız
Üniversite mezuniyetinin günümüz koşullarında pek bi değeri yok bence. Baraj bile kaldırıldı, kim takar?
utanmana gerek yok açıktanda okuyabilirsin evdede kendini geliştirebilirsin