Üniversitede arkadaş edinememekten çok korkuyorum?

Bana tavsiye verir misiniz lisede çok yalnız asosyal silik bir insandım bu sene liseyi bu şartlarda çok üzgün bitirdim şimdi üniversite de öyle olmaktan yalnız kalmaktan çok korkuyorum kızlar biraraya geldiklerinde iki haftada brezilya dizileri gibi ortam yapıp bütün okulun dedikodunu çeviriyorlar ben böyle bir ortamda büyümedim o yüzden uyum sağlayamıyorum erkekler kızlara yaranabilmek için o gruplardan birine katılıyorlar ben hepsinin dışında kalmaktan yemekhanede yemeği tek başına yiyen öğrenci olmaktan çok korkuyorum
Üniversitede arkadaş edinememekten çok korkuyorum?
Cevapla