Üniversitede ya hiç arkadaşım olmazsa diye korkuyorum?

Ben 23 yaşındayım bu sene bölümümü değiştirdim üniversiteden yani ilk baştan 1 sınıf olacağım. sınıfımdakilerin yaşlarını bilmiyorum ama atıyorum 18 19 unda kazandılarsa iletişimsizlik kafa uyuşmazlığı olur mu diye düşünüyorum arada yaş farkı var çünkü.. böyle bir durumda olan yaşayan var mı? çok kişi tanıyacaksın kocaman sınıf diyebilirsiniz ama gelin görün ki okul hukukta 11 kişilik kontenjan belirlemiş sınıfım 11 kişi dolayısıyla. herkes birbirini tanıyacak bir de ilkokul gibi gerçekten çok tuhaf.

Üniversitede ya hiç arkadaşım olmazsa diye korkuyorum?
Cevapla