AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
111Cevap
gercekten fazla takilman gereken bir konu degil kucumsendigin yerden kalk git insan kalitesini diplomayla olcenlerle zaten iliskini sinirli tutmalisiinn :)
Annemin bir sözü vardır. Her şey okumakla olmaz diye.
önemli olan insanın kendini geliştirmesi, geliştirebilmesi.
üniversiteden mezun olmuş ama içleri bomboş milyonlarca insan var.
sadece üni den mezun olmakla da olmaz.
Özgüven eksikliği. Kendini özgüvenli tanıt ay karşımdaki ne düşünecek diye konuşursan olumsuz olur. Ben hafız olduğumu söylüyorum kimseye kötü bakmıyor hitapla alakalı büyük ihtimal.
Aynı ben bende üniversite hiç okumadım kimseyle tanısmak istemiyorum beni begenen oldu bende begendim ama söylemedim uzman çavuş o ben kendimi ezik gibi hissediyorum😞
Ay saçmalama sanırsın doktorla tanışmışşş uzman çavuştanda çekinmezsin ama lise mezunu oldugunu söylersin nolucakk
Astsubay bari deseydin
ne alaka okumuşsun işte
kendini daha da geliştir
ezdirme kendini
Canım ne alakası var özgüvenini bu tür şeyleri düşünerek düşürme benim emin ol birçok mezuna kalan arkadaşım var ve hepsinin çok güzel çevresi var karaktere bakıyor her şey
her şey üniversite okumakla olmuyor kendini geliştirip elle gösterilen birisi olabilirsin her şey senın elinde olan bir şey
Sende okumuşsun işte neyine çekiniyorsun ki? Hangi bölüm okudun
Eğitim diploma değil kendini geliştirmektir. Üniversiteli olupta bilgisiz olan bir çok insan var. O yüzden kendini geliştir. Buna takılma.
Ben tekrar lise sinavlarina yazildim iki cocukla :)
Amann çokta kafana takma ne mezunlar var ama insanlık yok
Mesele üniversite bitirmek değil ki. kendini geliştir online eğitimler al kişisel gelişim kazan.
👏👏👏
İşte böyle hissetmemek için hazırlık sınıfını geçmem lazım kdmkdkef
Öyle düşünme seni umursayan insan gibi birini bulursun sende
Aynen bende öyleyim millet için değil kendin için yapman gerek bunları.
inan bana okuyup adam olamayan milyonlar varsa okumayıp tertemiz insan olan milyonlar da var.
@Keynesyen evet doğru ama kendini geliştireceksende kendin için yapacaksın kendin için iyi insan olacaksın ama biz iyiyiz ama maalesef değerimiz yok bu hayatta.
ekonomik krizlin hüküm sürdüğü bu konjönktürde maalesef dediğin gibi bir durum mevcut. mesleği ve maddi durumu iyi olan kesim şu an el üstünde tutuluyor. fakat ciddi anlamda her şey güzel yürekle alakalı.. niyet kirli olduktan sonra milyonları olsa ne yazar..
@Keynesyen kesinlikle öyle
:) o yüzden egosuyla mutlu olanları yalnızlığına terketmek daha iyidir. ;)
@Keynesyen 👍👍👍
:)
Hala yapabilirsin okumanın kendini gelistirmenin sınırı yok
Sen de dış doktorlariyls konuşma fark olmasın aranızda o kadar
Bu yaşlarda yapacağın en büyük yatırım kendine yapacağın yatırımdır
Bu devirde lise ve üniversite mezunu aynı zaten.
mühendis veya diş tıp için demi durum budur
Önemli olan paraaa
Kendi çapında birileriyle takıl o zaman
Birini değerlendirmek için okul çok saçma
ona bakarsan bende ilkokul mezunuyum 21 yaşındayım utanılcak bir durum yok
Duolingo indirmenin zamanı geldi
Kullandınız mı
@Anoniiiimmm00 evet ekrana uzun süre bskma yalnız başın dönüyor
Bunlar boş takıntılar…
Saçma düşünüyorsun
Çalışın kazanın iki yıl bitirip olun
Açıktan üniversite okuyabilrsn
Yine gidebilirsin geç değil
kendini hâlâ geliştirebilirsin
Bunun icin utanmana gerek yok kendini geliştirerek de güzel yerlere gelebilirsin
Okuyan da utanıyor merak etme
Çok da takılacak bir durum değil rahat ol
Gerek yok utanmana. Boş işler..
Olanları da görüyoruz boş ver
kanka yaş kaç. dil için geç kalmamışsınıdır
Şimdi de okuyabilirsin dil ogrenebilirsin
Utanılacak bi şey yok
doğru kişiyle karşılaşmamışsın o zaman
Üniversite için benim yanimdalarsa hiç olmasınlar
kendini geliştirmelisin..
okuyarak gezerek..
Ayni durumu yaşıyoruz
Sizi tanımak isterim eğer isterseniz
aynı durumdayız ya ne yapcğz
Ben de isterim karşımdaki iyi bişey okusun
DGS ile 4 yıllığa tamamla
Hicbirsey için geç degil
Ne alaka yahu saçmalamışsın
Uni mezunuyum de ozmn mk
mühendiaim mi diyim 🤣
De mk çıkar dıplomayı mı dıcekler
ya yalan bi yerden çıkar bi şey sorar bilmem ya da hiç mi bana yakın gelmiycek çevrem biliyor gerçeği ya da belki evlenmek istedik yalanlamı ilerleyeyim olmaz ki öyle
Hic ilgili oldugun alan yok mı mesela ben biyolojı ilgim cok var cokta iyiyim makaleler okurum o yüzden saglık okuyan adam kadar bilgim var ha bısey sorar hic bilgin olmaz ama yorumlarsın ben yalan atıyom Hemsırelık oluyorum diye bana da bişyler soruyolat gayet cevaplayabiliyorm evleninceye sahte diploma yaparsın kendime gözüne sokarsın cevplayamasan da çakmaz
ya evlenince ailemin içine giricek arkadaş çevrem vs yalana ortak mı olsun yad alisans mezunu değilim bi yere başvurdum yanımda geldi devlet dairesi hiç mi görmiycek benimle bir yerden çıkar yalan
Çıkmaz ya devlet dairesi senin ne okuduğunda ilgilenmez ailenede yalan at arkadaşlarına da bu sayede çıkmaz
bu ortaya çıkarsa hem yalancı hem vasıfsız olurum daha kötü bi durum boşverr
Korkaklar yalan soylememeli zaten
Kabul eden böyle etsin niye çekiniyorsun ki
Utan bencede
Hiç önemi yok bu gibi konuların.
Takma kafana
Ya birakin bu dümenleri artik
Okuyanlar da işsiz takma kafaya
Ne alaka ya
kanka haklısın utanmakta
Yo ben utanmıyorum
Hayır ua ne alaka
Güzelsen dert etmezler