Cuma günü istifa dilekçemi imzaladım. Ama hala çıkışımı vermemişler neden?

E devlette hala çalışıyor olarak görünüyorum

Cuma günü istifa dilekçemi imzaladım. Ama hala çıkışımı vermemişler neden?
Cevapla