4senelik çalıştıgım işten çıkartıldım istifa kağıdını baskıyla imzalattılar kendi cıktı diye cıkardılar tazminat vermemek için dty?

şu an ne tazminat alabildim ne işşizlik parası alabiliyorum cebimde 5krş yok iş desen bulamıyorum nereye başvuru yapsam biz sizi arayacaz deyip kapatıyolar acaip bunalıma girdim 25yaşındayım aile evindeyim akşama kadar bilgisayar başında oyun oynarım başka bişey yok ama 4senelik emeklerim gitti iyice çöktüm ne yapmalıyım internetten para kazanmanın yolu yok mu
4senelik çalıştıgım işten çıkartıldım istifa kağıdını baskıyla imzalattılar kendi cıktı diye cıkardılar tazminat vermemek için dty?
Cevapla