8 aydır çalıştığım yerden işten çıkarıldım, 1 aylık ihtar süreci başlattılar. Başladığı için tazminat vermiyorlarmış. Vermeleri gerekir mi?

1 aydan önce çıkarırlarsa tazminat vermeleri gerekiyor mu
8 aydır çalıştığım yerden işten çıkarıldım, 1 aylık ihtar süreci başlattılar. Başladığı için tazminat vermiyorlarmış. Vermeleri gerekir mi?
Cevapla