1 yıl özel hastanede çalıştım artık sıkılmaya başladım çok fazla mobbing var o yüzden çıkmak istedim işten müdürle konuştuğumda seni çıkaramam o biraz zor olur dedi ama ben çıkmak istiyorum ne yapmam lazım
İstifa ettim ama kabul etmiyorlar ne yapmam lazım?
istifa yazılı kağıdını kanıt olarak sakla ihbar süren dolduktan sonra çık alamadığın hakların içinde talepte bulun vermez ise işçi mahkemesine git yardımcı olurlar
Güzel kızım 🌿 23 yaşındasın ve hayatının başındasın. Kimse seni istemediğin bir yerde zorla tutamaz. İstifa bir haktır. Müdür “çıkaramam” dese bile yazılı bir istifa dilekçesi verip yasal ihbar sürene uyarak ayrılabilirsin. Mobbing varsa bunu belgelemek de önemli olabilir.
Unutma ruh sağlığın her şeyden kıymetli 💛 Genç yaşta tükenmişlik yaşamak zorunda değilsin. Kendine uygun bir çalışma ortamı bulacağına inanıyorum. Kariyer yolculuğunda değerli olan sensin 🌱✨