İşten istifamı almıyorlar, ne yapmam gerekiyor?

Cagri merkezi çalışanıyım fazlasıyla baskı ve saygısızlık olduğu için çıkmak istiyorum bir kac defa gitmeme rağmen istifamı almadılar almıyorlar
İşten istifamı almıyorlar, ne yapmam gerekiyor?
Cevapla