İşyerinden İstifa edip çıkmamı engelliyorlar, Çıkmamı istemiyor patron? Ne Gibi Haklarım var?

İşyerinden İstifa edip çıkmamı engelliyorlar, Çıkmamı istemiyor patron? Ne Gibi Haklarım var?

ekstra birşey talep etmiyorum, taşeron gibi çalışıyoruz, şartlar zor, mesai parası yok.
1 yılı geçtim, karşı firma kalıcı istedi. şartları daha iyi, ama patron çıkmamı istemiyor. Tamam dedim girmeyecegim, işte almazlar, giremezsin, yasak vs diyor. 8 hafta ihbar süresi vs diyor. bende dedim herkes çıkıyor bana niye böyle oluyor dedim. bugun istifa belgesi hazırladım bu ayın sonuna çıkacam die tarihli yazdım. email ve watsaptan yolladım bişey yazıp silmiş. Abimle birlikte akşam aramayı düşünüyorum. Karşı taraf almak istiyor. Böyle bir fırsat daha bulamam. Netleşmesini istiyorum.
İşyerinden İstifa edip çıkmamı engelliyorlar, Çıkmamı istemiyor patron? Ne Gibi Haklarım var?
Cevapla