İşyerinden İstifa edip çıkmamı engelliyorlar, Çıkmamı istemiyor patron? Ne Gibi Haklarım var?
ekstra birşey talep etmiyorum, taşeron gibi çalışıyoruz, şartlar zor, mesai parası yok.
1 yılı geçtim, karşı firma kalıcı istedi. şartları daha iyi, ama patron çıkmamı istemiyor. Tamam dedim girmeyecegim, işte almazlar, giremezsin, yasak vs diyor. 8 hafta ihbar süresi vs diyor. bende dedim herkes çıkıyor bana niye böyle oluyor dedim. bugun istifa belgesi hazırladım bu ayın sonuna çıkacam die tarihli yazdım. email ve watsaptan yolladım bişey yazıp silmiş. Abimle birlikte akşam aramayı düşünüyorum. Karşı taraf almak istiyor. Böyle bir fırsat daha bulamam. Netleşmesini istiyorum.
ekstra birşey talep etmiyorum, taşeron gibi çalışıyoruz, şartlar zor, mesai parası yok.
1 yılı geçtim, karşı firma kalıcı istedi. şartları daha iyi, ama patron çıkmamı istemiyor. Tamam dedim girmeyecegim, işte almazlar, giremezsin, yasak vs diyor. 8 hafta ihbar süresi vs diyor. bende dedim herkes çıkıyor bana niye böyle oluyor dedim. bugun istifa belgesi hazırladım bu ayın sonuna çıkacam die tarihli yazdım. email ve watsaptan yolladım bişey yazıp silmiş. Abimle birlikte akşam aramayı düşünüyorum. Karşı taraf almak istiyor. Böyle bir fırsat daha bulamam. Netleşmesini istiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Maille gönder istifanı, hemen işleme alın, bu günden itibaren geçerli olacak noterden ihbar çekerim de.
1.5 seneye kadar çalışanın ihbar süresi 4 hafta yani 28 gündür. 8 hafta falan değildir. İşe alabilirler işten çıkartmak yasak yani kovmak yasak; bir yere işe başlamak falan yasak değil kandırıyor seni.
Ben araştırdım bilgileriniz eksik ya da beni yanlış yönlendiriyorsunuz, şartları daha iyi bir yere geçeceğim. Size istifamı mail attım işleme almazsanı pazartesi noterden ihbar çekerim de.
Sizin patron kendini Başbakan sanmış sende de salaklık var gitme işe
uzaktan çalışıyoruz, zaten aynı işi yapıcam şartlar daha iyi, zaten işim aynı,