İş yerinde hiçbir yetkim olmadığı için iş yürümüyor bu sefer de bana çatıyorlar senden iş çıkmıyor diye ne yapmam gerek?

" Her adımını bize onaylatacaksın" demişlerdi işe girerken.

" Her adımımı onaylatınca" bu seferde

Öffleyip püflemeye başladılar ve bir tavırla " Tamam sen karışma, biz hallederiz" diyorlar.

Aradan iki hafta geçince bu sefer de

"O iş ne oldu" diye sorunca ben de

" Biz hallederiz" demiştiniz diyince delirtiyorlar ve ben kendimi kapının önünde buluyorum.

Çoğu kez başıma geldi.

Ne yapmalıyım?

İş yerinde hiçbir yetkim olmadığı için iş yürümüyor bu sefer de bana çatıyorlar senden iş çıkmıyor diye ne yapmam gerek?
Cevapla